Nekad Becknarsson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Becknarsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156543716/

Ditt Hex-ID: 1100001474dc0e4

Vad är din discord tagg? grishmannen23.

Vem var det som bannade dig? bubbleegum.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skottade min egna medlem i mitt gäng som man inte får göra ångrar det som bara den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut min snöskoter och sen tog jag min pistol tog upp den och skottade min egna medlem i benet sen körde jag rundor lite sen så drog jag sen när jag körde hem så fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig för jag gjorde fel genom att jag skottade min egna medlem i foten och det är grov suntförnuft och rdm och jag ångrar att jag gjorde det som fan och kommer aldrig göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inga tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte skotta han bara dra därifrån som ingenting och bara köra vidare och inte skotta han, och man ska aldrig skotta medlemmar som jag gjorde och jag ångrar det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka på suntförnuft och tänka på vad jag gör och inte skotta egna medlemmar eftersom det är suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

ångrar det ber om ursäkt för det jag gjorde ska aldrig hända igen, snälla ge mig en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka