Nekad Beckenbauer100 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beckenbauer100

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? joseph

Vad är ditt discord namn? Beckenbauer100

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2007

Berätta om din karaktär. mitt namn är prizren moghrabi, jag är 28 år gammal, jag har 2 syskon, en yter och en bror, mina syskon är 15 och 18. Jag bor ensam med dem eftersom att våra föräldrar dog i en bilcrash när vi var små. jag har ett litet stubin och blir enkelt arg. Jag är kriminell för att för att försörja min familj.
Jag älskar bilar och att mecka i min fritid. Hänger med vänner ganska ofta och har det kul med dem. Vi hamnar ofta i bråk och löser de med våld. Vi är inga att leka med!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och social rp. Jag kan göra så att båda jag och den andra spelaren har en bra tid i servern.
Jag kan även bidra med att utveckla min egen rp samt andras.
Jag kommer att göra nytta till scriptsen som är inlagda, köra igenom stan, kolla nya ställen och utforska.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att spela för att den andra ska ha en vinning i scenariot. Att de ska ha roligt och jag ska försöka göra det roligt för andra.
Man ska även spela scenariosen regelbrottsfritt med social rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag Rdm, innebär att döda någon utan anledning från ingenstans. Copbait, spelar för att kräva uppmärksamhet från polisen för att de ska jaga dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka