Nekad BecirovicE | Medlem ansökning [Mex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BecirovicE

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199429196018

Vad är ditt namn i verkligheten? Eliando

Vad är ditt discord namn? BecirovicE#4580

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Toni Karash heter jag, jag är 23 år gammal och kommer från Mexico men uppväxt i Sverige. Mina föräldrar skyllde sig när jag var 12 år gammal på grund av dem inte kom överens, men redan tidigare så pallade jag inte höra massa skrik varje dag, så ja gav upp mig själv till ett SOC hem i Stockholm. Vid 16 årsåldern så började jag umgås med fel folk och tog fel väg och började göra massa dumheter som jag inte är så stolt över idag. Så nu är jag 23 år gammal och bestämt mig för att flytta efter att ha suttit inne i 4 år för mordförsök men är också tidigare dömd för narkotikabrott och vapenbrott, jag är en grabb som är väldigt intresserad av bilar, vapen och fashion. Och är jag kapabel till absolut allting .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer vara aktiv 3-6 timmar per dag vilket betyder att jag kan jobba som mekaniker och hjälpa andra i servern med att fixa deras bilar jag kan bidra med med bra inlevelse spela min karaktär till 100% och göra så vi har det roligt i servern. jag kommer har riktigt bra RP Jag vill bli medlem för jag tror verkligen jag kan bidra med en rolig och seriös RP nivå på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriöst och bra RP nivå Och göra servern till en ännu bättre plats där alla kan ha det roligt och verkligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte alltid behöver få vinsten i ett scenario utan att göra det roligt för både mig och motpartnen

Hur hittade du Unive? streamers, vänner och youtube. Anmäl

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den

Tillbaka