Nekad Bebz | Medlem ansökning [Flygplan] [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bebz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/375517395Q6LbudG2/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Bebz#7475

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Martin, han är född 26 juni 2000. Han har precis tagit examen ifrån högskolan, Han flyttar till unive för att han vill börja ett stabilt liv och för att han hittat en fin lägenhet för ett bra pris. Han har också fått se alla fina bilar vilket Martin gillar starkt, Martin har ett starkt intresse för bilar och hoppas på att han får ett jobb på mekonomen eller autoexperten.
Martin är en goodboy och har aldrig hamnat i någon skit, han kan vara ganska känslig och har stora humörsvängningar, han står för rättvisa och blandar sig lätt in i saker.
Martins uppväxt var väldigt bra hans föräldrar tog hand om honom väl och gav honom mycket kärlek vilket resulterat i framgång i hans perspektiv. Han är ett ensamt barn och där med har han inga syskon med sig i staden, han har några kusiner men han har aldrig träffat dem, han har börjat släktforska om hans blod/släkt i Unive så att han kanske kan få deras nummer och komma i kontakt med dem.
Martin kommer ifrån en ganska medelklass familj så han har en del pengar på kontot.
Martin är en smart individ vilket resulterar i framgång för honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har jobbat som skådis 3 år, jag kan skicka bild på allt i dc om ni vill ha bevis.
Jag är väldigt kreativ och pratglad, tycker det är kul att förhandla och ta diskussioner mm (inget tjafs då) Har svårt för att förklara via skrift hade varit lättare att prata i en intervju i och med att då frågar ni ju mer. Jag är säker på att jag hade gjort bra ifrån mig på servern jag vet att ni behöver någon som mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Stort och flexibelt community, jag älskar RP och fick höra att detta var den bästa rp servern för mig.

Hur hittade du Unive? kollade på en streamer som heter Cosmo och så rekommenderade mina vänner denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mina karaktärer och visa alla hur en bra RP upplevelse är. Föröska göra så roliga scenarion som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hitta vänner, behöver jag ens säga mer? xD

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka