Accepterad BebsiREAL | Ban Överklagan [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BebsiREAL

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011562547/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ea98433

Vad är din discord tagg? beta0036

Vem var det som bannade dig? FCdavve

Bild på banmeddelande: image (18).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa f@ck la liga och slog ner honom då blev jag tyvär bannad för lall 10 min efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid marja lisa och rpade skulle ta en intervjiu och vara social och då när jag åkte bil med 5 grabbar då så var det några som slog ner en grabb för han var tydligen här för att träffa en 13 årig tjej då så tog vi honom i våran bil och körde då sa jag vänta lite jag ska prata med honom då så skulle jag gå in i marja lisa för att ta en interviju då blev jag bannad mitt i ett senario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag för att han slog ner mig innan när jag stog och diskade då lite efter kommer jag och slår ner honom och kommer ut ur fängelset så jag tycker att jag inte bara borde få ban han med då jag gjorde ingenting så kom han och slog mig 7 gånger och försökte döda mig så jag tycker det var bara revange men jag blev bannad istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja tydligen 16 gånger men det är inte sant jag har blivit bannad för pwg och någonting mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja bara låta han göra det jag skulle inte bryt mig bara skita i det men jag gjorde inte det och slog honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag skulle inte ha gjort det jag gjorde jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka