Accepterad bebek | Medlem ansökning [ZeetoX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bebek

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? beemedbyabuilder#0182

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Johan Carlsson och när han växte upp så hade han en väldigt svår start i skolan han hade inga vänner men han hade två bröder som heter Edvin och Alexander. Första året på gymnasium så skaffade han vänner de var med varandra jättemycket sen började Johans allras bästa polare röka på sen kom alla johans kompisar och gjorde desamma. Sen en natt så va Johan å alla hans vänner på en fest. Securitas var där för det var så stor fest sen så skulle de gå in i toaletterna för att röka på sen skulle securitas vakten gå på toa. Och så fort han går in där så känner han cannabis lukt och bankar på toan som Johans bästavänner är inne i. Johan såg allt och rymde hem. Sen så tänkte han jag kanske också ska bli securitas? Men Pappa är ju polis och han har ju lärt mig mycket inom polis kåren. Så när Han hade gått ut ur gymnasiet så började Johan studera som polis. och idag så är han polis assistans inom poliskåren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra stabil rpande som polis. och jag ska göra rättvisa i alla scenarion och se till att servern. Jag ska visa mina rp:ande kunskaper i alla mina timmar som jag spelat fivem Så ska jag försöka få in mina vänner i att ta unive som ett bra rollspel och att de också ska ansöka på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rättvisa för motpartens rollspelande i ett scenario och se till så jag inte alltid vinner ett scenario

Hur hittade du Unive? Den e ju såklart mest pop så tjatar min kompis att jag ska börja här så här har jag hamnat liskom.

Vidare till muntlig interjuv du har 24h på dig.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka