Accepterad Bebe_L | Ban överklagan [Kong]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koldolma

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131795172/

Ditt Hex-ID: 110000145d41ee4

Vad är din discord tagg? Bebe_L#8919

Vem var det som bannade dig? kong

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Lallar, slåss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen valde och banna mig för att jag och massa folks slogs och jag vet att jag gjorde fel med att jag lalla runt och slogs i bahamas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va fest på bahamas och några killar börja slåss så alla i klubben kommer fram med batong och slår alla som va där och då stog jag där dem slog mig flera gånger fast jag håller upp händerna och säger ajjjj sluta så mig jag har händerna uppe släpp ut mig sen arristerar dem mig och slår mig sen så kallade en kille mig busunge han säger till alla och hane en av ägarna till klubben så han springer runt och slår folk med batong och kallar dem fittor och horungar och allt sånt så tillslut fick jag nog och gick fram och slog ner honom när han höll på att slå någon person och sen fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen va både och jag erkänner jag gjorde fel att gå in och slåss på klubben och lallade men de va också fel för att alla ägarna på bahamas och dem som jobbade gick runt och slog alla på festen för dem ville få fast 2 st och sen tar dem på handbojor och säger busunge jag kommer knulla dig och sånna saker och dem fick ingen ban för deras betende de va ju dem som fick alla att slåss sen kom typ 50 pers och hade payat 1K var för en lottning för en bil sen när man går fram till dem så säger dem att vi har redan lottat ut bilen fast dem inte hade skrivit eller sagt något om de.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror inte jag har blivit de tidigare om jag har de var de för något år sen och kommer inte ihåg varför då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha åkt ifrån festen när jag märkte att de va en lall nivå på rpn. jag kunde valt att inte slå honom, jag kunde hållt mig undan och gått till övervåningen och jag kunde ha sagt till dem att lägga ner och skrivit en report

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att tänka efter en extra gång innan jag gör något och att gå undan lallig rp så jag inte blir inssat och får en ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka