Nekad Bebe_L | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koldolma

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131795172/

Ditt Hex-ID: 110000145d41ee4

Vad är din discord tagg? Bebe_L#8919

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad av staffsen eftersom jag och 6 andra personer försökte fly från fängelset. Vi var alla fångar och hade inte fått tillstånd från krim ansvariga. vilket jag nu ångrar och vet vad jag har gjort fel då det va en del av suntförnuft och bara inte va ett bra utvecklat scenario och skulle gärna vilja ha en till chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hamnade i fängelset och samlade en grupp på 7-8 personer. Vi planerade hur vi skulle ta oss ut och valde att attackera en ensam kriminalvårdare. Vi hade en person som höll utkik och slog till när vi visste att det var säkert. Jag använde /metar nyckel, men först vägrade han att ge den till oss. Efter att vi slog ner honom, gav han oss till slut nyckeln. Vi sprang sedan till den sista dörren där en annan vakt stod. då staffen hade pratat med vakterna att han blir slagen samtidigt som vi slår han. Så vi hade bara 1 chans och det var att slå ner han och sedan fly och vid detta tillfälle hade 3 av oss blivit bannade/kickade och då så gjorde jag /me tar nycklar på vakten och sedan fick jag min ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej nu när jag har tänkt i ca 1 dag så märker jag att det var ett jätte dåligt scenario av oss och det vi gjorde var också regel brott som t.ex. vi bröt mot suntförnuft. och vi borde även ha kollat med en kriminell ansvarig om det va okej att vi gjorde scenariot. plus att det inte nära var roligt för båda partnerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns it

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde gjort annorlunda genom att ha fråga om godkänande för att utföra detta scenario. och tänkt till en extra gång innan vi agerar då det va ett dåligt scneario

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att alltid tänka till 2 gånger innan jag agerar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka