Accepterad Bebe_L | Ansökan till Servervakt [Elton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koldolma

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad heter du på discord? Bebe_L#9012

Ange ditt födelsedatum 5 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar är jag aktiv mellan 16:00 till 23:00 - 00:00
på helger är jag aktiv mellan 10:00 till 00:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sen 10 oktober har även varit de tidigare men tog en paus från unive har även bytt discord konto därför står det att jag har varit medlem sedan 27 december skriv till min dm på dc så jag kan skicka bevis

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad runt 13-16 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter är att man ska hjälpa straff teamet och underlätta för dem så dem kan fokusera på viktigare saker som t.ex. banns. du kan underlätta för staff teamet genom att t.ex. dva bilar som ligger och skräpar hålla en bra rp nivå lära folket i staden hur man kör rp och svara på folks frågor alltså man ska underhålla för staff teamet lära folket lite bättre om reglerna och höja allas rp nivå, de är väldigt bra att vara servervakt inom just krim rp då de är många som inte går efter t.ex. suntförnuft, powergaming, meta gaming och lall och om något scenario går fel så blir de ofta lall osv och då är det bra om just en bra servervakt e där för att då slipper stafff teamet slössa tid på onödiga saker och då får ni mindre att göra och kan fokusera mer på servern och bara få det lite lungt en servervakt ska även rp normalt för att kunna se vad man ska försöka fokusera på inom ens rp och andra rp, du ska även hålla koll på vad du kan förbättra inom eran rp och kolla runt om kring om det t.ex. är någon bil som måste dvas. och allmänt så ska bara en servervakt bara Hjälpa Hela Staff Temat Med Kicks och banns om någon Gör ett Regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle just vilja bli servervakt för att jag tycker att det behövs mera servervakter på servern. pga att många medlemar/folket på servern gör regelbrott och då känner jag att inte alla staffs kan kolla på det och då tycker jag just att jag kan vara dära och kicka banna lära folket reglerna och förbättra allas även min rp nivå och det kommer underlätta för staff teamet och även hela servern genom mindre lag då jag dvar och fixar onödiga saker och många i servern skriver alltid /help behöver rev osv och då kan jag va dära och fråga om dem har clip och om dem inte har det så revivar jag it dem jag möter ofta lallare och sånt och vill kunna fixa det genom att ge dem t.ex. en kick ett ställe med många lallare e piren för många icke medlemar lallar även medlemmar lallar och går inteefter reglerna så jag vill bli servervakt just för att underlätta för staff teamet och tycker jag skulle passa in då jag är i krim miljön som offtast e väldigt lallig och man möter ofta lallare så vill kunna göra något åt saken för att fixa servern så bra som möjligt och så att staff teamet kan fokusera på annat viktigt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. detta kallas Sv-abuse. Sv-abuse betyder att om jag t.ex. kickar någon mitt i ett t.ex. skott scenario bara för att få kontrol och kraften i scenariot så kan jag bli av med servervakten för att jag inte ska missbruka de jag har till gång till en servervakt ska alltid göra det som är bäst för servern och aldrig kicka/banna någon i ett scenario om du ser att någon gör fel så tar du det efter sceanriot t.ex. jag hoppar support och förklarar till en staff vad som har hänt och sen pratar med hen som gjort fel eller så kickar/bannar jag personen efter sceanriot och då om han vill överklaga bannen så får vi snacka i support alltså jag ska inte sparka/banna någon i ett sceanrio för att vinna det om personen har gjort fel tar man det efter scenariot och en servervakt ska bara skydda servern och inte utnyttja sina saker man har tillgång till för att vinna t.ex. skott scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka