Nekad Bebe | Chef-jobb ansökan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bebe

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? rikspolischef

Vad heter du IRL? Kewin

Vad heter du på discord? Bebe♡#4125

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 dag :()

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla detta jobbet stort då detta är en vik rpandet o inom servern. Jag kommer tig roll inom att utveckla mycket inom de sociala rpn inom polisen o kunna fixa så att de blir långa och utvecklade scenarion inom kåren då jag har varit polis i ungefär 6 månader på en annan server och jag vet hur rpn ska vara om man vill kunna få in bra moment i scenarion och kunna utveckla sin rp mer och mer. Jag som person är ju inte helt felfri själv jag jobbar mig uppåt varje dag och lär mig nya saker hela tiden och känner att jag vill lära mina anställda att också kunna få den känslan då de kan vara svårt att förstå ibland, men då finns jag där och hjälper dom och ser till att rpn ingame är bra och att deras ton i både ingame och i dc mot varandra ska vara bra. Jag personligen håller koll på mina anställda och jag ser till att alla mår bra, för mår dom bra så mår jag bra som chef och känner att jag lyckas med att hålla kåren vid liv. Jag kommer utveckla med att anställa folk som faktiskt kan rpa och är lite mognare än andra och har lite mera erfarenhet inom själva rpandet, som till exempel folk som har varit i poliskåren tidigare skulle jag gärna vilja ta in då och sätta dom lite lågt och så får dom jobba sig uppåt och uppåt och sedan visa vad dom går för. Som polischef är de väldigt viktigt att kunna rpa själv då och jag har nästan 2 tusen timmar på just fivem och har en del erfarenhet inom detta och har även rpat som polis på andra servrar och vet hur de funkar. Men tillbaka till utvecklandet jag kommer ordna så att alla som vill bli poliser ska få en chans att ansöka eller få ta en intervju men att dom som faktiskt brinner för rpn och vill utveckla servern mera ska få en liten extra chans då dom tycker de är kul. Om jag blir rikspolischef kommer de bli många utbildningar och alla som har jobbat bra och som har visat att dom vill stanna i poliskåren kommer att kollas lite närmare på och sedan tillomed bli upphöjda då deras rp kan vara bra. Det som får mig mest att ansöka till detta jobbet är all rp på servern jag vet att de kan bli bättre och att de går inte att bli bäst men att man åtminstone kan låta allihopa få försöka och få en ärlig chans, så om jag blir chef så kommer rpn att utvecklas något så enormt att jag hoppas att kåren blir ännu större och att de lockar flera till att faktiskt bli polis och en del av kåren!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt bra erfarenheter vad jag tycker och har då rpat som polis många gånger förut och sammanlagt kan man säga 7-8 månader och de har varit sjukt hög rp nivå på servern och jag tycker att de lätt att vara polis samt att jag vet alla menyer vet hur allting funkar och går till helt enkelt! Jag har varit ganska högt uppsatt som polis på andra servrar så de är inga problem med saker o ting men har aldrig varit rikspolischef så de utmaning vilket jag inte har erfarenhet av men att vara polis har inte varit några problem överhuvudtaget

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är ganska beroende av fivem då jag rpar hela tiden så varje dag typ 6-7 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Skällvklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nix

Har du läst våra Regler? Ja

-rep unive är ganska stor skillnad på polis rpn om man kollar med andra fivem servers

Tillbaka