Accepterad Bebe | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bebe

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jdsjhsdjhs/

Ditt Hex-ID: 110000145a3c30a

Vad är din discord tagg? Bebe♡#4125

Vem var det som bannade dig? ^5OVvE

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade en bil på allmän plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på torget o snackade med lite folk och sedan så ville jag åka och hacka vid gruvan men det hann jag inte göra då jag ville ta en bil och jag började då tjuvkoppla den framför folk och det va jätte dumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2 gånger tidigare men det va jättelänge sedan så kommer inte ihåg det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag gick raka vägen till bilen och tjuvkopplade den, det jag hade kunnat gjort är att antingen hade jag kunnat fråga någon om skjuts lite längre och så kanske någon ville ge mig det tillslut eller så hade jag kunnat fråga min polare 5 meter bort om jag hade kunnat få låna en bil för han stod o snackade med några random på torget. Jag hade också kunnat gå till bilfirman och köpa en bil så att jag inte tjuvkopplar bilar mitt på vägen eller mitt på torget. Jag vet att jag har gjort fel och jag hoppas att ^5OVvE vill unbanna mig för jag är så himla ledsen för detta felet och det kommer aldrig hända igen, om ni bara ger mig en chans så kan jag visa att jag verkligen kan rpa snälla snälla unbanna mig jag är verkligen jätte ledsen. Hoppas verkligen att ^5OVvE kan se över detta felet och att han låter mig spela på servern igen :D

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig jätte mycket snälla jag vet att jag har gjort fel och att jag aldrig kommer göra om det, jag vill bara in och spela, jag älskar unive och dess spelare och alla scripts och allt snälla snälla unbanna mig jag kommer aldrig att göra om det någonsin igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Jag vet det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka