Accepterad beb | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beb

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bebbebanan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nahuel

Vad är ditt discord namn? Bebbe#8184

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kalle och är 23 år.

Han har hela sitt liv bott med sina föräldrar i ett stort hus norr om Stockholm. Hans familj har aldrig haft några problem med pengar och Kalle har aldrig i sitt liv behövt jobba utan har klarat sig bra på sina föräldrars rikedomar och hus. Kalles föräldrar bestämde sig dock för att det var dags för honom att äntligen flytta ut och skaffa sig ett bra liv med en bra karriär. Hur mycket Kalle än bad dem så blev han snabbt utskickad med inget mer än sin telefon och en tågbiljett till Göteborg. Han lyckas få ett jobb i en kiosk och en liten billig lägenhet där. Han lär sig om hur det är att behöva försörja sig själv. Två år senare får Kalle en rekomendation från sin vän om en stad långt ifrån Göteborg. Han slutade på sitt jobb och packade alla hans saker. Med sina sista pengar köpte han en flygbiljett och åkte nästa dag.

Kalle har bra humor och var oftast glad och positiv. Han har alltid haft lätt för att skaffa vänner och är en väldigt äventyrlig person (en av anledningarna varför han bestämde sig att flytta) med en stor personlighet. Han blir lätt intresserad av dem flesta saker och har alltid varit extremt intresserad av bilar även fast han inte har en aning om hur de fungerar. Han är på jakt efter jobb i sitt nya hem men har inte så mycket livserfarenheter. Han har alltid varit noga med att följa lagen och en av hans största rädslor är att någonsin bli stoppad av polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har stora erfarenheter av RolePlay och har enkelt för att leva mig in i en karaktär. Jag har spelat spel som Dungeons and Dragons när jag varit yngre och Jag har spelat på flera Roleplay servrar med mina vänner (inte bara i Fivem). Jag är väldigt aktiv och försöker vara online så ofta som möjligt. Min prioritet i Fivem är såklart alltid scenariot eller storyn även skulle gynna min karaktär på något sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med med en rolig karaktär och medspelar samt bidrar med bra och roliga scenarios som alla gynnas av. Jag tar del av så många scenarios som möjligt och prioriterar dem scenariosarna framför min egna progress.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar för scenariots skull. Om jag skulle bli rånad hade jag igentligen snabbt kunnat ta fram en pistol och skjuta rånaren. Det hade dock förstört hela scenariot och ingen inte ens jag hade tyckt det var kul. Istället spelar jag med och skapar ett realistiskt och roligt scenario.

Hur hittade du Unive? YouTube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka