Nekad Beazzt | Whitelist ansökning [Måns Erik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beazzt

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368504414/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Beazzt

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2003

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Toni Shabaz ny kommen i staden har ingen tjej för tillfället han tar den vägen som går för att bli en rik jävel han är 22 år han är en kopia av Olof k gustavsson.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag dör för rp och denna servern är perfekt oftast många i och kloka samt vill spela här nu när det är sommarlov snart.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att om ni gör denna servern only for whitelist så vill jag vara kvar och spela för det är en riktig dunder server.

Hur hittade du Unive? Jag fick väldigt många rekomendationer av vänner i skolan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli ett rikt fan och ha det roligt under sommaren nu när man har det ledigt snart.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej faktiskt inte alla andra är skit tråkiga denna är den första sen förra sommaren faktiskt så är riktigt taggad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka