Accepterad beautyqueen98 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beautyqueen98

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390016414/

Ditt Hex-ID: steam:1100001199d799e

Vad är din discord tagg? arianaa123

Vem var det som bannade dig? Antagligen vible, regionsdirektören. är bannad från sjukvårds discorden.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-19 230450.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var inte en staff som bannade mig, jag har höga gissningar på regionssdirektören Vible.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett discord möte inom sjukvården. Det var verkligen inte meningen och vara full deffad under mötets gång. Men då valde regionssdirektören och banna mig ifrån sjukvårds discorden. Jag har inte skadat någon eller varit elak emot någon, jag är ingen sån person. varken ingame eller via discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig, eftersom jag har inte GJORT tjänstefel ingame eller misskött mig i discord emot andra människor. Jag sköter mig väldigt bra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste gångerna, enbart anticheat programmet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kollat en extra gång att jag inte var full deffad, som jag har försökt säga, jag råkade vara det. Jag har inte skadat någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Står i bannen att du förstör för sjukvården genom att du raderar dokument/ta bort åtkomst och liknande från när du var sittande som chef?

Nu fattar jag ingenting @EminSWE jag är inte ens chef längre och har inte rört discorden sen jag var chef. Så nu har jag verkligen inte gjort något fel. Så jag tycker jag borde bli unbannad för att kunna rpa som sjukvårdare igen. Jag har inte tagit bort åtkomst till någonting, inte ens jag hade åtkomst till Rakel listan innan han valde och banna mig ifrån servern.

Nu fattar jag ingenting @EminSWE jag är inte ens chef längre och har inte rört discorden sen jag var chef. Så nu har jag verkligen inte gjort något fel. Så jag tycker jag borde bli unbannad för att kunna rpa som sjukvårdare igen. Jag har inte tagit bort åtkomst till någonting, inte ens jag hade åtkomst till Rakel listan innan han valde och banna mig ifrån servern.
Han menar på att du har tagit bort mycket saker från sjukvården i syfte att förstöra?

@EminSWE jag har inte velat förstöra någonting. Jag minns inte ens vad jag har tagit bort ? Vill inte förstöra för någon över huvud taget. Men om han nu påstår att jag har velat ”förstöra” så ber jag hemskt mycket om ursäkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka