Accepterad beautyqueen98 | Ansökan till Servervakt [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beautyqueen98

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Sofia

Vad heter du på discord? arianaa123

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001199d799e

Ange ditt födelsedatum 26 Augusti 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har för nuvarande inget jobb och jag är väldigt aktiv inom rpn så jag är inne mestadels om dagarna, om man säger ett tids slag så allt emellan 16.00-09.00 om jag inte sover såklart. Det kan vara så att jag också är vaken tidigare eller senare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen 1 maj 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/8c7b3ac99239bd504b421851db32780a

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla servern fungerande och ren ifrån folk som inte sköter sig. Om man ser till exempel människor som bara lallar runt eller skiter totalt i reglerna flera gånger så kan man kicka dem ifrån servern och berätta varför man kickar dem. Förklarar man varför så kan de hjälpa dem att förstå vad för fel dem har gjort så kan dem läsa reglerna ytligare en gång. Därmed så hjälper man servern att bli bättre. Även fast man är servervakt så ska man rpa som vanligt. Är man servervakt så lär man också sig att ta mer ansvar och växa som person eftersom det kan stärka ens förtroende genom att bara hjälpa till att få servern att fungera som den ska. Att vara servervakt hjälper också till att avlasta staff teamet, dom har nog redan mycket saker och göra, servervakt är som en hjälpande hand. Finns också olika commands som man kan använda sig av när man är servervakt. Dom commands som finns är: /sv /toggleid /dv /kick (id) (anledning) /svban (id) anledning och sen /revive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara servervakt eftersom jag vill hjälpa till och hålla servern ren och fungerade ifrån folk som inte kan bete sig. Jag har ändå rätt så mycket tid i min vardag som jag kan lägga på att hjälpa till i servern. Jag känner också att servern behöver fler även fast det finns rätt så många men ju fler man är, desto bättre. Alla är inte heller inne på servern och det avlastar både staff teamet och dem som inte är inne och kan hjälpa till att hålla servern fungerande. Jag vill också bli servervakt för att det kan hjälpa en att känna att man är bra nog att ta ansvar och stärka sig själv som person. Jag är bra på att ta ansvar tycker jag själv, betyder bara jag tycker att jag gör ett bra jobb. Eftersom det är mest natt lall på nätterna så vill jag försöka finnas där och kicka dem som försöker förstöra för servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man till exempel använder sig av sina ''krafter'', det är en fördel för sig själv. Ett exempel för det är att om du ser en person som du har varit i bråk med eller något liknande så kickar man personen för att man känner för det eller ger hämnd tillbaka. Annat exempel är om du står i kö på typ trygghansa och du är sist och det är massa personer framför dig och det kan ta hur lång tid som helst så kickar du alla som står längst fram i kön bara för att du ska komma först. Det tredje exemplet är när du ska revva folk i ett scenario, om personer dör i ett scenario och du revvar dem bara för att dem personerna inte ska förlora alla sina föremål, att man ska vinna hela scenariot. Man abusar sin power och som samtidigt är korrupt.

Godkänd efter muntlig intervju, Hon utvecklade sina svar på ett bra och väldigt informerande sätt samt att hon är väldigt mogen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka