Accepterad Beatz10 | Ban överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beatz10

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199333135641/

Ditt Hex-ID: 76561199333135641

Vad är din discord tagg? Beatz10#6249

Vem var det som bannade dig? Nekkan

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall, Snor securitas bilar, SV abuse efterslagsmål

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde abuse och för att jag gjorde helt fel och det står jag verkligen för!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade såhär (kompis fight) och sen så dog jag nästan o hade inga plåster så jag ressade mig själv vilket var jävligt onödigt/dumt och sen så såg jag en securitas bil och tänkte köra den till sidan för den stog mitt i vägen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej Staffen gjorde helt rätt! Tyckte det var rätt av han! Men nu idag när jag tänker efter så tänkte jag hur dum jag var som gjorde detta så vi hamnade här! Och jag står verkligen för allt jag gjort och jag vet själv att det blev fel!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av alla mina bans och har faktiskt inte blivit bannad för det igen! Men dem jag har fått har varit väldigt onödiga från min sida! Så jag vet att jag har gjort fel och jag står för alla mina bans! Men jag har lärt mig efter mina gamla bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ta mig till sjukan istället för att ressa mig själv vilket gör senariot bättre! Men jag vet att det blev fel och dumt av mig att göra såhär men det kommer inte hända igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen! Ber hemskt mycket om ursäkt det kommer inte hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Jag såg att du var en ny servervakt, så jag släpper in dig igen men om detta sker igen kommer hårdare konsekvenser tas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka