Nekad Beatz10 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beatz10

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199333135641/

Ditt Hex-ID: 76561199333135641

Vad är din discord tagg? Beatz10#6249

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-30 214833.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett misstag och jag vet det och står för det, Jag vet inte vad som flög i mig men jag ångrar det enormt och jag förstår endå varför han banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade gripit en person suttit han i fängelse, vi valde sätta han i en cell då vi kände att han kunde utföra föra och vil ville vara på säkra sidan så fort vi tar av handfängsel springer an ut från sällen och detta görs om ca 10 gånger, Tillslut får jag nog så jag sätter han i cellen med handfängsel och tazar han vilket var väldigt dumt, Sedan pratar jag lite med bubblegum och jag förstår endå vad han menar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det tycker jag inte, Han valde o göra rätt beslut, Jag tycker det är bra att han pratade med mig först innan han bannade mig så vi pratade och då kan man endå lättare förstå varanadra, men tyckte inte den var felaktigt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad nån gång innan här och de händer inte ofta alls, Men jag försöker ta in vad de var för fel jag gjorde och försöka tänka på det till nästa gång hur jag ska göra så de inte leder till en ban utan försöka göra det på en snyggt sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Valt att inte tazera han med handfängsel och försökt ta det lugnt och bara ha tålamod.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, en ban tar hårt på en och det kommer inte hända igen utan jag kommer göra annorlunda nästa gång så det inte leder till en ban!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka