Accepterad Beatz10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beatz10

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199333135641/

Ditt Hex-ID: 76561199333135641

Vad är din discord tagg? Beatz10#6249

Vem var det som bannade dig? eliasc123

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230103_115153.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Men jag tror dem bannade mig för att jag inte gick o prata med jag pratade i mun på dem pga jag var riktigt arg vilket iaf hoppas dem förstår varför! Men jag var arg de kom lite fula ord och allt blev bara fel! Jag ångrar de ju nu och har kontaktat dem jag var otrevliga mot i PM o bett om ursäkt hur jag betedde mig mot dem!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis var inne på malmqvist bil handel och så pratade vi lite o kollade på bilar, sen kommer en som jobbar där att vi får gå ut att han stänger av oss från malmqvist så vi inte får komma in igen helt random säger han så vi frågar han varför han stänger av oss och han säger: Håll käften din hora och ger min kompis ett slag i huvudet helt random bara för att vi frågade varför, jag blir arg och de var bara vi 3 inne på malmqvist men galla fall jag tar upp en kniv o säger att ta o bete dig han skickar sin hund på mig och när jag har tagit bort kniven så sparkar han mig till dödts jag säger att jag ger upp och att vi lämnar han fortsätter o sparka, När jag dör så väljer han att söka igenom mig på plats runt folk som står o kollar, min kompis ta mig till sjukan och när jag har fått vård berättar han vad som hade hänt vi åker tillbaka till platsen o han berättar vem de var han sa även att han hade tagit allt från mig, jag gick fram till han och frågade om jagf galla fall kunde få tillbaka 1 av mina telefoner han säger: Käften din hora och skickar hunden på mig igen så jag dör, min kompis tar mig till sjukan igen efter jag hade vårdats åker vi ner till piren för att träffa några kompisar, nere på piren möter jag han igen men ignorerar han, han kommer fram ger mig ett slag i huvudet jag blir ju arg och springer efter o slår ner han på marken och försöker sparka han till dödts för då fick jag nog! Han skickar sin hund på mig igen så jag dör, men min kompis lyckas döda personen och när vi åker till sjukan så tog dem med han som dödade mig hela tiden, så jag skrev ooc ta inte han till sjukan utan droppa han nån stans! efter de bad dem mig hoppa support sen blev jag P bannad! Jag blir arg för dem står på hans sida och försöker försvara han, jag får nog och säger att Elias mjukost är konstig och sen p bannar dem mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag ser inte som att den är felaktig, blev bara lite fundersam hur han inte fick en P ban utan bara jag för vi båda gjorde nästan lika mycket fel så tycker de är lite orättvist men jag gjorde ju fel o de står jag för!
Jag hoppas bara jag kan få en ny chans!

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare och tagit lärdom av dem! Jag har aldrig blivit bannad för samma sak nån gång igen! Så jag har tagit lärdom och förstått principen till varför dem bannade mig:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter första gånger jag dog bara inte åkt tillbaka och bara köpt nya grejer igen! Skitit i han total o ignorerat han! För nu i efterhand märkte man att det inte vad värt de, Så nästa gång de händer så tar jag med mig de från min förra ban och nu vet jag har jag ska tänka denna gången!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag, Jag har lärt mig att inte hetsa ooc för de blir bara fel då, Jag kommer efter detta tänka ettt steg längre och försöka inte göra så att detta händer igen!

Jag vill också säga att jag uppskatar alla staffs till 100 procent jag är också bara en människa och alla kan göra fel men jag stog för de och skrev till dem i pm o bad om ursäkt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Taggar en annan staff då den som banna dig inte är en närvarande staff

@Naod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka