Nekad Beatz10 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beatz10

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: Beatz10#6249

Ange ditt födelsedatum 7 April 2006

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle vara bra som staff eftersom att jag är väldigt aktiv i Unive och i Unive's Discord(s). Jag skulle passat in eftersom jag har många vänner som är staff och jag kommer kunna lära mig mycket inom det, om jag blir staff kommer jag göra mitt bästa för jag vill gärna hjälpa till i staff teamet! Men på det senaste har jag lärt mig mycket om RP och hur man har den bästa rpn. jag kan många command som kan vara bra att veta och så, om jag blir staff kommer jag alltid ha ett bra bemötande och vara snäll till personerna som vill ha min hjälp. Jag är väldigt effektiv med arbete så jag får saker gjort även om jag knappt ens har tid för att jag tar saker seriöst. På min fritid brukar jag annars "Developa" lite för roligheten i det så om jag blir staff kommer jag också kunna hjälpa lite om ni behöver en bil ett typ av tema. Jag brukar ofta hjälpa personer i nöden och jag tycker det är roligt att göra det eftersom man känner sig lite bra inne att man vet att man hjälpt någon, just därför går jag på polis linje på gymnasiet, men jag har ändå tid att kunna hjälpa servern så mycket jag kan även om jag har väldigt mycket med gymnasiet nu är jag väldigt aktiv. Jag vill bli staff för att höja rpn i unive, hjälpa personer som behöver min hjälp och underlätta för de staffs som redan finns så att jag är här och hjälper till. Jag tycker det skulle vara väldigt roligt att hjälpa till med support, jobb och rpn så att allt blir ordnat jag tar tag i saker så att allting blir bra. Jag är väldigt aktiv i discord, varje gång jag får en notis brukar jag alltid ta en titt för man vet ju aldrig om det kan vara viktigt. Jag kommer komma med förslag som kan förbättra servern eller bara kan vara bra att ha/göra allmänt sätt och jag kommer absolut inte vara korrupt eller abusa nånting för jag skulle aldrig vilja få någon falskt bannad eller kickad. Jag vill också kunna vara mer aktiv i forumen och hjälpa till med ansökningar och sånt för jag tycker personligen att det är kul att titta på, jag brukar kolla i forumet på ansökningar och +repa eller ge lite råd eller något sånt liknande. Jag är mogen och tror att jag skulle passa bra som staff. Jag vill hjälpa servern med att få bort lallare och personer som gör regelbrott, Jag vill att unive ska ha en riktigt bra rp nivå och se alla nöjda och glada. Jag vill även lära mig saker på vägen när jag är staff för att bli så bra jag kan och att ha det i minnet så jag får extra information jag inte hade, jag kommer försöka att hjälpa alla så gott jag kan och hoppas på att bli helper/staff och ha lite roligt medans jag är det. Jag har tänkt stanna så länga jag kan så om ni vill ha en helper/staff som kommer vara aktiv och göra så gott han kan så är jag här men som sagt jag kommer vara staff så länge jag kan om jag blir det eftersom att jag har ett stort intresse inom det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer så klart vara så aktiv som möjligt men här är ett ungefär på hur mycket jag kommer vara inne

Ledig:

Måndag: 12:00 - 21:00
Tisdag: 12:00 - 22:00
Onsdag: 12:00 - 23:00
Torsdag: 12:00 - 23:00
Fredag: 12:00 - 01:00
Lördag: 12:00 - 01:00
Söndag: 12:00 - 01:00

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff innan! Och är MA nu! men vill gärna bli staff!
Kan alla commands också här har du några!

Tex
/noclip : Gör så du kan flyga plus du är osynlig
/revive (id) du ger en person som är död revive
/spec (id) Du följer personen automatiskt och jag tror de är om man trycker G kan man se deras inventory
/goto (id) Du teleporterar dig till en person
/bring (id) Du teleporterar en spelare till dig själv
/svban (id) (Anledning) Du bannar någon i 1 timme.
/sqlban (id) (dagar) (Anledning) : Du bannar en person i dom dagar som du bästemt
/togglename: Det visar allas steamnamn och deras ID
/kick (id) du kickar en person från servern men dem kan bara joina igen
/tpm : Du teleporterar dig till en plats man satt en waypoint på
/dv : Du tar bort ett fordon som är nära dig
/sv : Du skriver ifall du behöver en Servervakt
/sc : Du skriver i staff chatten ingame
/v (Fordonens namn) Du spawnar in en bil
/setjob (id) (Jobb) (Rank) Du sätter dig eller en annan person ett jobb du valt ut
/sqlunban (Hex-ID) Du unbannar en person från servern
/sqlsearch (Steam namn exakt såsom de stavas) Du får upp ett perm id
/sqlbanoffline (Perm id) Du bannar en person som är offline
/freeze (id) du freezar en person så den inte kan röra sig
/unfreeze (id) du unfreezar personen
/giveitem (id) (namn) du ger en person eller dig sjäv ett item du spawnat in det är dom jag vet
/WHO (id) du kollar upp om han är medlem elle icke-medlem samt om han är Krim elle inte
/ooc - Skriva ett meddelande i OOC chatten (ooc som alla kan se t.ex Sluta flöda eller något liknande)
/m (id) (anledning/du berättar vad du vill skriva till han men de är bara du och han som kan se det ingen annan!)
det är några av dem men de finns fler

Detta är några jag kan men de finns såklart fler!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell ansvarig hoppar jag helst annars har jag inga problem med dem andra!

+rep skön grabb att jobba med hoppas du har en ljus framtiden som staff! 💕

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka