Nekad Beatz10 | Ansökan till Servervakt [deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beatz10

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Beatz10#6249

Ange ditt födelsedatum 7 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Går polis linje på gymnasiet och jag har rätt tufft med det nu men jag lägger ner mycket tid på Unive/Fivem och sattar fullt på Unive. jag Hänger annars mycket med kompisar och gillar att ta de lugnt och ut å köra med kompisarna. Men jag brukar vara inne mellan 3-5 timmar varje vardag och på helgerna ibland 6-8 timmar för då lägger jag verkligen ner tid på Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2-3 månade tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Han blivit bannad 0 gånger! Så jag tar verkligen detta på allvar! jag tycker verkligen själv att jag tar detta på allvar med bannsen(gick inte att skicka bilden här så vi tar det i dc/pm)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är enkelt. De är som en vanlig spelare men de kan banna folk om regelbrott skulle uppstå såsom lall, vdm eller rdm. Men deras primära uppgift är att hålla en hög rp som möjligt alltså banna lallare och sånt men det är även att hålla koll på servern ingame genom att rpa och om man finner något regelbrott så kan man helt enkelt få ban. Jag uppskattar verkligen alla servervakter och så, Jag är glad att dem finns där när vi behöver dem! (Min dröm är att bli servervakt)

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag just vill bli servervakt är att jag vill gärna testa på att vara de helt enkelt och skulle nog själv säga att jag absolut kan bidra som servervakt. Jag som ändå kan säga att jag är en bra rpare har goda erfarenheter inom rp och har sätt princip allt. Jag personligen vill ha en så hög rp som möjligt därför vill jag helt enkelt kunna ha perms för att banna allt lallandet för att uppnå de helt klart. De ända jag vill är bara rpa och ha roligt men samtidigt kunna hålla koll ingame så att regelbrott inte uppstår såsom rdm vdm osv. Vill gärna hjälpa unive helt enkelt med ert arbete på unive och bidra till servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att ha eller få rollen servervakt är ett stort beslut och är strängt förbjudet att abusa eller använda till sin egen fördel helt enkelt. En korrupt servervakt är att använda sina perms till sin fördel som att ha toggleid på osv för att se genom hus om någon tex står där så ser man id de är korruption för mig åtminstone. Abuse då är att man helt enkelt använda permsen helt fel och kan helt enkelt ressa sig själv i scenarion för att vinna eller kickar för egen vinning. Man ska använda permsen klokt och smart är rätt ord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka