Accepterad Beasten0608 | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bilfirman AB

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Johansson

Vad heter du på discord? Jockes Bilfirma AB#2979

Ange ditt födelsedatum 18 Juni 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? skoldagar 16:30 - 23:00
helger 12:00 - 02:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månads medlem nu !

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1000819819127525549/1009852568832311326/20220818_175313.jpg . 3 gånger , 1 gång är felaktig.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En SV eller ( Server vakt) är en person som ska Rpa helt normalt fast ändå bära ett ansvar , som tex om nån icke medlem eller medlem har buggade kläder så tar man ett ansvar och skriver till personen , Server vakter ska absolut inte va rädd för att ta åtgäder , men självklart är de ju inte bara om någon har buggade kläder. de kan lika kärna va någon som kommer och hugger dig med kniv när du står och snackar på motellet , då kan du som SV banna personen genom /svban (id) (andledning = RDM)

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig sv för att jag hantera stressiga situationer. När jag rpar så har jag en relativ hög rp nivå vilket är bra + jag kan alla regler och detta tro jag är bra för nya på servern . dessutom så skulle ja va en aktiv server vakt + jag kan också dom flesta kommandons

/who (id)

/svban (id) (anledning) som stänger av en spelare från servern i en timme

/revive (id) återupplivar en person

/sv (text) som är en chatt för alla server vakter på servern för att hålla kontakt med varandra

/dv är när man tar bort ett fordon.

/m (id) (text) som kan användas av vilken person som helt men är användbar för en server vakt för att påminna eller uppmana en person med ett meddelande till personen

/kick (id) som sparkar en spelare från servern som också kan användas som en uppmaning om inte personen lyssnar på meddelanden eller liknande.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra server vakt enligt mig är en person som hjälper folk höja sin rp nivå runt sin omgivning . men en bra server vakt ska absolut inte vara rädd för att banna elr kicka för att om man är rädd och inte bannar elr kickar så kommer dom bara fortsätta vilket inte är bra för den underbara servern . server vakter ska kunna alla regler, vara mogen , samt noggran och man ska tänka innan man tar ett beslut och klippa de .

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption är när man t.ex använder /Toggleid för att se folk igenom väggar så du inte missar dina skott som du skjuter OCH för att vinna ett scenario ( vilket är strängt förbjudet )

Abuse: är när man använder server vaktens krafter som tex /Revive för att man dör i ett scenario som man verkligen vill vinna men de kan va mer än så som tex IC är du så hungrig så du blir medvetslös du använder /Revive för att sluta vara hungrig och detta kallas abuse och det är sträng förbjudet

Vidare, Vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta intervjun!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka