Accepterad beastbenn14 | Medlem ansökning [Oliver1234] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beastbenn14

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197991828407/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Johansson

Vad är ditt discord namn? BeastBenn14#7060

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 1991

Berätta om din karaktär. Kenny är 34 år gammal och har en bakgrund som ishockeyspelare. Ishockeykarriären är nerlagd efter många år som proffs utomlands som bland annat innebar ett SM-guld, ett OS-guld, ett VM-guld och en Stanley-Cup titel. Han uppskattar en vardag som innehåller fysiskt arbete och kontakt med andra människor. Kenny växte upp i ett en mellanstor stad i södra delarna av Sverige, boendes i ett stort rött hus med två gifta föräldrar och en hund. Skolan gick okej och han erhöll ett slutbetyg från gymnasiet där idrott var hans starkaste gren och också det roligaste ämnet. Kenny har alltid haft lätt för att skaffa nya vänner och har under hela livet varit omgiven av ett brett socialt nätverk.

Som person är han driven och uppskattar nya utmaningar i livet. Han är trygg i att kommunicera med andra människor på ett respektfullt sätt, även under pressade situationer. Tidigare tränare beskriver Kenny som en utåtriktad och tävlingsinriktad person som är lojal till sina kamrater.

Kennys intressen är idrott, matlagning och fågelskådning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är ny i sammanhanget men är utåtriktad, nyfiken som person och kommer göra mitt bästa för att bidra till ett bra klimat på servern och bemöta andra människor på ett respektfullt sätt. Det är intressant att gestalta en annan karaktär och bjuder in till personlig reflektion och möjlighet att se till andra människors perspektiv och känslospel, som annars kanske inte är så lättillgängligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med inlevelse och och engagemang för att skapa en maximal spelupplevelse för alla parter i sammanhanget. Jag är bra på att skapa nya relationer och få människor runt mig att bli bekväma.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar för mig om att använda fantasin och samspela med en annan person, skapa en mental föreställning utifrån ett prestigelöst perspektiv för att skapa en så bra spelupplevelse som möjligt för alla inblandade parter.

Hur hittade du Unive? Jag googlade runt på olika communitys som spelar GTA V och erbjuder det rollspelet som jag är intresserad utav.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka