Nekad BEans | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BEans

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198286928027/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad är ditt discord namn? Beans#1961

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. karaktär som heter Rovert Heinz och är 32 år gammal. Han växte upp med sin mamma (Jennifer) och sin storebror (håkan) som hade det väldigt tufft. Rovert Heinz hade det extra tufft han var inte så bra i skolan och hade inte så många vänner.
Han brukade nästan aldrig gå till skolan. Rovert var ofta ute och snattade cyklar och sånt med sin storebror Håkan Heinz. Mamman (Jennifer) fick mycket samtal hem från skolan att Rovert aldrig var där och när han var där så bråkade han mycket med andra elever. Håkan var även med i gäng vilket gjorde att Rovert tidig ålder fick intresse för att gå med i detta gäng i hop om att få pengar och kunna köra feta bilar.
När Rovert var 13 år gammal så blev hans bror (Håkan) skjuten 2 gånger i kroppen och ett skott i huvudet som avslutatde hans liv. Då blev Rovert otroligt ledsen och arg och började med värre grejer. Redan i 12 årsåldern så gick Rovert med i ett gäng där det handlade mycket om vapen, droger och mord. I gänget så blev Rovert mer en springpojke för ledaren och började få högre rang i gänget ju äldre han blev.
Rovert tjänade pengar av det vilket gjorde att han kunde hjälpa sin mor med allt i hemmet efter att hans bror håkan hade gått bort. Han mördade sitt första offer som 16 åring då han blev efterlyst efter det. Efter 6 månader blev Rovert gripen och fick 1,5 års ungdomsvård när han var och satt där till han blev 17, nästan 18, år gammal.
Roverts mamma blev helt förkrossad för att hennes ena son var död och den andra satt i fängelse tack vare gäng relaterade saker. Efter att han släpptes så började Rovert direkt igen med vapen och droger och fortsatte så. Idag är Rovert 32 år gammal och har lyckats komma ut ur gänget där han för några år sedan bara var en spring pojke.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem för att jag vill ha kul och för att kunna spela med mina vänner, jag har nu i ungefär 3 dagar spelat på serven och en av mina vänner sa att jag borde bli White listad så att jag kan känna pengar genom att börja arbeta, jag kommer dagligen vara inne och kommer att spela med många av mina vänner. Unive är en väldigt populär och fet server, alla mina vänner spelar på denna server och är väldigt insatta i servern. Därför tycker jag att denna servern är bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att höja rp nivån på servern, utveckla scenarion samtidigt som jag kan hjälpa nya spelare. Jag kommer att kunna jobba i olika verksamheter och företag. Jag är mycket aktiv spelare som sagt kommer att kunna bidra med ett flertal skoj scenarion, varje scenario jag skapar så ser jag alltid till att alla parter som är delaktiga i scenariot ska ha så roligt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla inblandade i scenariot ska ha kul och att igen ska gå ifrån onöjd för att den andra parten gjorde fail rp eller något liknande

Hur hittade du Unive? En kompis till mig spelade här och då sa han till mig att testa så då gjorde jag det

Tillbaka