Accepterad BDTR | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BDTR

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? carl

Vad är ditt discord namn? bdtr.

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: urop laxnacke 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, trevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter urop laxnacke och är nyinflyttad i staden. urop är 34 år gammal och kommer ifrån mellanöstern och redan vid tidig ålder har försökt fly området. Alla krig har satt urop och hans familj i rädsla och en dålig ekonomisk sits, därmed de har behövt flytta runt till grannländer, men tillslut fick nog. urop och hans familj valde att splittra då de drog till en helt annan världsdel, och urop migrerade till Sverige, Karlstad. Anländ i staden, så kunde urop se till att finna enkla jobb snabbt, han var illegalt förare till små-butiker i nöd, men sprang även ärenden åt de stora kriminella gängen som omkretsade staden. Med polis-span på sig, så visste urop att han inte hade långt kvar innan polisen skulle ha tagit honom, ifall han inte gjorde något åt saken nu. En numera buggad mobil och ett pass som inte går till användning, gjorde urop av sig med allt gods, samt brände och dränkte allt material och bevis för att bevisa honom skyldig. Med en illegal transporter, kom urop till staden Unive och kunde numera påbörja sitt nya liv. urop var snabb med att göra en makeover, han fräschade till sitt hår, och gjorde små förändringar till hans ansikte. urop fixade ny legitimation och även en mobil, med SIM-kortet underskrivt av ett annat namn, övergiven lägenhet med förra ägaren vräkt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill som medlem kunna driva rollspelet framåt, jag vill förnya mina kunskaper och utveckla mitt rollspel under min tid på unive. Jag vill och kommer att driva social och rolig rollspel för att skapa roliga scenarion, för båda parterna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man måste acceptera att man inte vinner varje scenario och därmed kan ta förluster på förluster utan att bli uttråkad av rollspelet och fortfarande finna mening i att fortsätta spela

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har inte kört på unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och vdm är när man dödar någon på ett orealistiskt sätt och onödigt fast skillnaden mellan de 2 är vdm använder man ett fordon istället för att bara döda nån med knoge eller vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka