Accepterad BCron | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BCron

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198416374022

Ditt Hex-ID: steam:11000011b2fa906

Vad är din discord tagg? .bassec

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag knocka en kille med pistol när jag hade vapen framför mig vilket som vad jätte dumt av mig. som bryter reglen fear rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi va på trygg och skulle bytta import bilar sedan kom en grabb fram och börja jiddra med mig och mina vänner sedan bad han oss att följa med oss så jag och min vän gick det han drog ut en fet jävla ak på baksidan av dryg jag blev skit stressad eftersom jag ej har kört så mycket unive det är liksom min första ban. sen allfall så drog jag upp mit vapen för att försvara mig sedan drog han ett skot i benet på mig så jag föll ner sen la han skott i min väns ben 20 meter bort då tänkte jag va lite smart och knock han med pistolen fast han hade sit vapen uppe vilket som var riktigt dumt av mig ågrar det grov nu i efterhand. jag var riktigt stressad just där. Det är liksom min första ban. Kommer verkligen lära mig efter det här kommer inte hända igen det kan jag lova.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hans Ban var helt rätt eftersom jag gjorde fel så förstår han. hoppas att du kan ge mig en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen tidigare ban eftersom det här är min första

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte dra upp min pistol. varit rädd för mit liv tagit upp mina händer och rpa på fear rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig av bannen, kommer förbättra mitt RP och alltid tänka och agera enligt reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka