Nekad BCIAO | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BCIAO

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199041203813

Ditt Hex-ID: 1100001406dce65

Vad är din discord tagg? i.love.da.hood#6996

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord Server

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står "Psycho, mass rdm/vdm på streamer

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet absolut inte, annars hade jag svarat ärligt med hela mitt hjärta!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det står "streamer" där. Om jag har gjort något mot en streamer, snälla bevisa det, han har säkert filmat vad de gjorde mot oss! Det senaste jag minns var att jag och mina två vänner blev rånade av ett gäng i Piren. Vi hamnade i slagsmål där, jag blev mördad, de var 5 personer och 4 av dom hade basebollträ och knivar! Efter sjukhuset åker jag tillbaka till Piren och då har Polisen arresterat ett stort tal personer. Någon RDM eller VDM minns jag ABSOLUT INTE!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan inte minnas att jag utfört RDM eller VDM! Om jag har gjort något fel så ber jag absolut om ursäkt! Det kommer absolut inte upprepas igen, ifall jag råkat göra något! Jag tar Unive seriöst och älskar den! Jag kommer göra allt för att få tillbaka min tillgång till Unive! Jag är även ny i Unive och bara bott där i 3 dagar, det är såklart att jag säkert gjort något fel, men utan att veta att det är fel!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Jag kan säga som så:
Jag har aldrig blivit bannad innan, detta är första gången. Det gör så ont i mig att jag hade gjort allt för att få tillbaks Unive och jag kommer ta och sköta mig och ta Unive 100% seriöst!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte slått tillbaka, fast att jag blir attackerad och kidnappad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte kan vara utan Unive, så jag måste ta det 100% seriöst i varje steg jag tar där! Fast att jag hela tiden har spelat med tanken att jag inte gör något fel, så är det kanske fel, men skulle aldrig göra något på servern med vilja som är fel!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka