Nekad BCIAO | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BCIAO

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199041203813

Ditt Hex-ID: 1100001406dce65

Vad är din discord tagg? i.love.da.hood#6996

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Psycho, mass vdm/rdm på streamer

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg mig hamna i slagsmål. Det är vad jag TROR, jag vet inte om det är just därför! Jag tar RP seriöst och jag lallar inte med folk. Om jag blir påkörd, så är jag inte tyst utan jag lider. Jag är inte den som går runt och försöker förstöra serverns RP, det kan jag bevisa framöver! Jag kommer inte vara den som bråkar med folk eller den som är ute efter problem. Jag ska leva ett lugnt och bra liv där, utan onödiga problem som kan få mig att hamna här igen! Jag ber er om en ny chans, alla människor gör fel och jag har gjort fel nu också, men ber er om en chans att komma tillbaks och aldrig göra om dessa fel igen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad jag minns så blev vi attackerade och hamnade i slagsmål. Jag minns inte exakt vad som hände, för jag blev bannad ganska långt efter slagsmålet. Jag säger inte att ni gjort fel, utan det är jag som säkert gjort fel! Jag var ny på servern och hade precis blivit krim och missförstod säkert vad man kan göra och inte göra som kriminell. Jag har bara en grej att säga, förlåt mig för det jag har gjort och ge mig en ny chans så kommer jag fanimej ta och skärpa mig! Vi är människor och vi gör omedvetna fel ibland, men vi förtjänar alla en ny chans för någonting vi älskar, som Unive!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt, jag minns inte exakt vad som fick er att banna mig, om det var slagmålet eller vad. Men jag kan säga som så:
Jag har säkert gjort fel, ni har inte gjort fel.

Men jag ber om förlåtelse och om en ny chans på Unive!
Jag ska ta RP så seriöst som möjligt, för att inte hamna här igen, tro mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara varit bannad innan en gång, det varade bara 1 timme. Det var pga att jag körde en polisbil, men jag visste inte att man inte fick.
Men jag är inte den som lallar, utan jag tar RP seriöst så därför har jag inte varit bannad innan, bara 1 timme!

Jag kan se på olika forum att folk har varit bannade 6-7 gånger och blivit unbannade igen.
Jag är inte en sådan! Om jag blir unbannad nu, så kommer jag göra allt jag kan för att inte hamna här igen! Jag försöker alltid ta RP fullt seriöst, med allt jag gör på Unive! Jag tänker mer på Unive än allt annat jag kan komma ihåg.

Jag är här för att ta det seriöst, annars hade jag inte ens brytt mig, men nu gör jag det och jag kommer göra överklagan tills ni märker att jag är helt ärlig om detta!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade behövt sluta blanda mig i onödiga bråk, utan fokusera mer på mina vänner och ha kul med dom. Jag kommer absolut tänka minst 3 gånger före ett bråk nästa gång.
Jag är bilintresserad och älskar att ha fina bilar och ha kul med dom. Men ibland så händer det grejer på sekunden och man hinner inte tänka på konsekvenserna, men nu tänker jag hellre bli slagen o hålla tyst, än att skapa problem som kan leda till detta!

Jag hade säkert kunna göra många grejer annorlunda, men jag ber om ursäkt för mina fel jag gjort och säkerställer att det inte kommer hända igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att jag kommer göra allt för att få tillbaks min tillgång. Jag har lärt mig att jag måste fokusera på att förbättra RP:n och undvika onödiga problem i stan, för det kommer aldrig leda till bra grejer.
Jag har även lärt mig att detta är en situation där jag aldrig vill hamna i igen. Jag älskar serverns RP och försöker med hela mitt hjärta förbättra serverns RP, med allt jag gör. Men ibland hamnar man i skit och då får man ta konsekvenserna, men jag hade aldrig medvetet gjort något för att förstöra serverns RP!

Jag ber er om nåd, förståelse och förlåtelse.
Jag, ni, dom och alla vi är människor, vi gör fel.
En människa förtjänar en ny chans, då alla kan förbättras och förändras för en grej de älskar!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka