Accepterad Bbuuu1321 | Medlem ansökning (bosse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bbuuu1321

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? wilhelm8204

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Hasse Niklasson och han är 19 år. Han växte upp i ett område i Sverige som heter Branby. Branby har hög kriminalitet och det var inte ovanligt att ungdomar tog den kriminella vägen. Men den största andeldningen till hans kriminella uppväxt var att under hans barndom så växte han upp med en kriminell pappa. När han var 11 år så gick hans pappa bort i en skjutning. Detta ledde till att hans mamma gick in i en djup depression och började gå på droger. Detta gjorde att hon blev aggresiv och Hasse ville inte komma hem på kvällarna. Han och hans mamma levde ensamma i huset och hans mamma började att få det svårt med pengar. En kväll när han var ute med sina kompisar så fick han ett samtal, hans mamma hade gått bort i en heroin överdos. Detta gjorde att han fick bo hos sin faster och han var föräldralös. Han förändrades mycket kraftigt efter sina föräldrars bortgång. I den nya staden som han hade kommit till så började han att hänga med kriminella. Detta gjorde att redan som 14 år gammal började han råna folk och sälja droger för att få pengar. Tiden gick och han började hamna i mer trubbel inom kriminaliteten. När han var 16 år så blev han tagen av polisen för vapenbrott och han blev då satt i ungdomsvård i 1 och ett halvt år. Men när han var klar med ungdomsvården så blev han snabbt aktiv inom det kriminella samhället igen. Hans uppväxt har lett till att han idag är en av de värsta brottslingarna i Sverige. Han är kriminell och lever på kriminaliteten och han jobbar även på postnord några få dagar i veckan. Han är inte rädd för ett snack med polisen, för han vet hur man ska handla en sådan situation. Och hans uppväxt har gjort att han inte tvekar på att göra något olagligt. Han har varit med om många förluster och mycket i hans liv har gått snett. Detta har lett till vem han är idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med till denna servern är en väldigt hög social rp. Mitt rp baseras mestadels på social rp då det är det roligaste. Jag kommer vara en spelare som följer alla regler och tar allt seriöst inkl när folk lallar med mig ig. Jag kommer även att vara en spelare som alla kommer gilla och är ingen spelare som spelar på att vinna varje scenario. Jag spelar på verklighet och tänker alltid i ett suntförnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta är väldigt simpelt och betyder att man ska även låta motparten vinna ett scenario. Om du är en spelare som bara spelar på att vinna varje scenario är detta fel server för det ska vara verklighetsbaserat och då är det inte rätt att bara gå för att vinna varje scenario du utgör. T.ex om du blir stoppad av polisen och du vill spela på att bara du ska ha det roligt och därav väljer du att ha ett snutjag även att du inte har någon som helst anledning att göra det bara för att du ska ha det roligt och polisen inte.

Hur hittade du Unive? Genom vänner!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka