Nekad bbc-balls | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bbc-balls

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kareem

Vad är ditt discord namn? bbc-balls

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Ahmed Johannson hade vuxit upp i den mest otrygga delen av staden, i en ensam barndom där statens fattigdom, våld och daglig kamp för att överleva hade varit utbredd. Hans far, ursprungligen från Mellanöstern, arbetade sporadiskt för att underhålla familjen medan hans mamma försökte knyta ihop hushållsbitarna bland pågående konflikter. Ganska tidigt i sin barndom drogs Ahmed in i den kriminella verksamhetens värld. Småstölder gjordes för att sälja droger för pengar för att hålla familjen frisk. Men varje lätt inhopp som Ahmed gjorde gjorde det svårare för honom att ta sig ur. Mycket snabbt fick han respekt. Han blev en av de mest fruktade personerna inom brottslighet, respekterad av alla för att vara elak och skarp i affärer. Livet blev surt för Ahmed när hans yngre bror, som han alltid försökte hålla ren från sina underjordiska aktiviteter, blir ett offer i korselden mellan två klick maffia. Broderns död och galenskaps hämnd ledde Ahmed djupare in i hans våldsamma värld av brott. Han fixerade sig bara vid en sak att leta efter och straffa görarna. Ahmed hamnade i en virvel av våld som uppslukade allt och alla på dess sätt. Den där råen som han hade varit låg under den hårda man han hade blivit dessa skuldkänslor, förluster sköttes alltid av Ahmed under den mannen. Behöver jag säga att han visste att hans val hade tagit honom till en punkt bortom återkomst, men han kunde aldrig vända ryggen åt sitt förflutna eller mot de demoner som förföljde honom nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att följa alla reglerna och göra det bästa av rp scenarion och att behandla alla med respekt och vara så rolig att spela med som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda parterna och att inte bara tänka på sig själv. Och man ska spela för att ha kul och för att rpen ska gå framåt. Man behöver inte vinna hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. till tex meta gaming det betyder att man använder andra källor än spelet för att få info ett annat ex är suntförnuft vilket betyder att man ska spela så realistiskt som möjligt som om det var riktiga livet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har redan ganska bra erfarenheter men jag önskar att utveckla mina erfarenheter på denna server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka