Accepterad BBardler | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Comet_sv

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880183380

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Benji#8477

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bosse-lasse och är 36 år gammal och är ursprungligen från kungsholmen. När han var barn så var han mobbad på grund av sitt namn då han blev deprimerad, men efter 3 år som deprimerad så blev han modig och stod upp för sig själv. Och blev rätt så populär, men han blev fortfarande retad då och då så allt är inte helt perfekt. Men när han blev 16 så flyttade jag till rinkeby och då förändrades allt. Då blev det som om jag fick ett nytt liv, han fick mycket vänner och mycket fiender men det var mycket bättre än på kungsholmen. Sen fick han sommar jobb på postnord. Men när han fylde 18 så flyttade han hemmifrån. Och för inte så länge sen så flyttade han till unive staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill försöka få servern ska växa. Och få mer tillgångar till servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är många som är inne på servern och det är bra rp just darför vill jag spela på unive.

Hur hittade du Unive? Min kusin rekomenderade den och sa att den var bra så jag testade och blev chockad hur bra den är.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill med mitt rollspelande bli bättre på det jag gör samt ha roligt, och hjälpa andra få sin rp att växa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att kunna rpa bättre att öka rpe nivån så att jag verkligen kan visa att jag har bra rp, och ett mål är att kunna jobba med massa olika roliga jobb. Och att mitt mål är att kunna jobba och hjälpa folk och att kunna öka min rp nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka