Nekad BBardler | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Comet_sv

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880183380

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Benji#8477

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bosse-lasse och är 36 år gammal och är ursprungligen från kungsholmen. När han var barn så var han mobbad på grund av sitt namn då han blev deprimerad, men efter 3 år som deprimerad så blev han modig och stod upp för sig själv. Och blev rätt så populär, men han blev fortfarande retad då och då så allt är inte helt perfekt. Men när han blev 16 så flyttade jag till rinkeby och då förändrades allt. Då blev det som om jag fick ett nytt liv, han fick mycket vänner och mycket fiender men det var mycket bättre än på kungsholmen. Sen fick han sommar jobb på postnord. Men när han fylde 18 så flyttade han hemmifrån. Och för inte så länge sen så flyttade han till unive staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag vill bidra med utvecklingen till Unive som till ex skaffa bra jobb som innebär att hjälpa till i staden som sjukvårdare, polis, räddningstjänst, bilmekaniker. Jag vill också bidra med att staden ska kännas som en säkrare och tryggare plats för dess invånare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en rolig server att spela på. Det har även mycket invånare och det gör servern mycket bättre.

Hur hittade du Unive? Min kusin rekomenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att hjälpa andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och hjälpa andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Nekad, karaktärsdelen är okej men utveckla resten av dina svar och gör en ny ansökan om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka