Accepterad BBardler | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Comet_sv

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880183380/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d4d454

Vad är din discord tagg? Comet_sv#8477

Vem var det som bannade dig? Jacob

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? NLR - FailRP Mild Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att det var för ett scenario som då var en kidnappning, jag kommer berätta till punkt och prick vad som hände från början till slut. Allt började med att jag och min kollega Linus Larsson som också är bannad i 14 dagar nu tog en vanlig patrull och så åkte vi förbi torget sjukhuset och så ser vi en vit bil som stod och pratade med en mc på sidan av vägen, vi tänkte inte mycket på det och så körde vi vidare hädanefter kör den vita bilen in i oss i ca 150 km/h och inte rpade på skador alls, vi rpade på att vi var avsvimmade och hade ont lite överallt. I den bilen visade sig vara Mikkey & hans polare. Så efter deras vdm + powergaiming frågar de om de kan laga bilen om han som då ställt sig bakom oss kunde åka. När de gick till honom skrev jag /me sätter igång ljudinspelning på armband, detta armband är då digitalt och det syns på min karaktär. Efter det när det andra bilen dragit drar de pistol och kniv och väljer att kidnappa oss. De tar oss till ett skjul öster om fängelset där de tar våra tjänstervapen (inte MP5/Taser bara sig shaur) samt tar våra kläder bad de att vi skulle ta av oss, jag tog av mig allt utom mitt armband då jag visste att jag spelade in där. Precis efter det knivhögg de oss i magen utan att veta att jag hade armbandet. Jag valde då efter ca 5 min att be om ress då man inte dör av ett knivhugg i sidan av magen. Jag rpade på kraftig blödning och att jag mådde illa. Snart där på fick min karaktär en snilleblixt och kom på att armbandet fortfarande var på så jag stängde av inspelningen och ringde Stefan Larsoon + Joakim Tegnell. Vi får transport av Stefan till sjukhuset där vi får vård. Efter det tog jag en patrull och stannade en fejk polis. Vi skulle till förhör med honom och då blev jag kickad och hänvisad till support där vi tog upp vad som hände och jag blev bannad i 14 dygn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände det var att jag och min kollega Linus åkte på en daglig patrull och valde att köra förbi Marja-Lisas för att kolla läget sen åka mot vinewood. Sen hände det jag förklara ovan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att denna är felaktig då jag inte mindes något för en jag lyssnade på inspelningen. Fail Rp antar jag var samma anledning som powergaiming dvs att jag rpade på att jag inte dog och inte 12 timmade då det inte var nödvändigt då man inte dör av ett knivhugg i sidan av buken.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var en klacksko som då gällde att jag tog ut medicin ur ett medicinskåp när det var strul med servern så jag blev klacksko ad av anticheat programmet. Resten minns jag knappt då det var så länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara tydligare med mina skador, men jag skulle säga att jag rpade grovt på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Rpa lite grövre på skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja då, det vet jag om.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka