Accepterad baze | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

baze

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016604830/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? BazzE#5688

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Amin och är född 1998-03-18. Ali farsa hade inget jobb och så drack han alldeles för mycket alkohol och det ledde till att Ali hade mycket problem med skolan. Ali är en grabb med mycket energi och han försöker hjälpa alla han kan. Hans mål i livet är att ha det lyckligt. Hans intressen är fordon så ett drömjobb Ali har är mekaniker. Han gillar att va med polare och festa. Han har inte så mycket pengar och alla pengar som han får in går till ett körkort och en bil. Just nu jobbar han som postnord men vill börja jobba på något annat. När Ali var 17 så dog hans farsa i en bilolycka för att han körde när han var full detta ledde till att Ali blev hemlös och under den tiden av hans liv tänkte han att ge upp på livet men då träffade han en kille som heter arwan som nu är hans bästa polare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med en bra och rolig RP nivå. kunna påverka Unive som Medlem. Jag kommer ge roliga scenarios och jag vill kunna utveckla min RP på Unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kört lite på andra servrar men den här verkar mer seriös och sättet alla beter sig det känns värkligt och så är unive en av de största svenska servarna så jag ville se vad den erbjöd.

Hur hittade du Unive? Mina polare rekommenderande unive. och så kollar a mycket på cosmo och han rekommenderar unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna tillföra bra och roliga scenarier samt att utveckla min egna RP. och så vill ag se hur långt min gubba kan å i rp världen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är att bli en bra medborgare (så småningom bli kriminell) och att sprida glädje.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för det var länge sen ja spela, men nu när jag har kommit tillbaka så har jag fastnat unive.

Tillbaka