Nekad baze | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

baze

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016604830/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Fleur

Vad är ditt discord namn? BazzE#5688

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Pelle Paltnacke och är född 2001-03-18. Pelle är en grabb som gillar bilar (bmw audi porshe) och sin polare arwan. Han har höga mål i livet t.e.x bli framgångsrik och lycklig, Pelle gillar att va på fester och gillar att racea. tidigare i livet så var han en vakt så ibland kan han vara rätt så ilsken och agresiv men oftast är han riktigt snäll och hjälper alla han kan. I nuläget så samlar han till en bil bmw m4 som han längtar att racea med. nu är han rätt så fattig men han får in lite pengar, men dom gick till körkortet. Ett annat mål i livet är att ha en båt och hålla i det fetaste båtpartyt. Han är singel och funderar på att leta brud. Han har inget jobb men vill jobba på något bra jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill köra RP lite mer seriöst och i denna servern är det lite mer personer så det kan hända lite mer saker i vardagen. och så finns det mer jobb så man kan få lättare pengar och då blir et roligare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kört lite på andra servrar men den här verkar mer seriös. och den här känns bättre för det är bra admins så det är inte så ånga lallare så hela känslan att köra rp förbättas.

Hur hittade du Unive? jag har sett en på rekommenderat och en polare har kört och sagt att den har varit super bra. så ja testade och jag fattade vad han menade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål är att utveckla mitt rp spelande och bli mer seriös och få en uppfattning av bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik och leva lyckligt och få ett jobb som jag gillar och ha allmänt kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för det var länge sen ja spela men nu när jag har kommit tillbaka så har jag fastnat unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka