Nekad baze | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

baze

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Julius

Vad heter du på discord? BazzE#5688

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 234

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker att det behövs ett försäkringsbolag. Och jag vill hjälpa folk. och så vill jag få en känsla av ett bra jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inte så mycket men skulle vilja lära mig mer om att vara chef.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ali Amin och är född 1998-03-18. Ali farsa hade inget jobb och så drack han alldeles för mycket alkohol och det ledde till att Ali hade mycket problem med skolan. Ali är en grabb med mycket energi och han försöker hjälpa alla han kan. Hans mål i livet är att ha det lyckligt. Hans intressen är fordon så ett drömjobb Ali har är mekaniker. Han gillar att va med polare och festa. Han har inte så mycket pengar och alla pengar som han får in går till ett körkort och en bil. Just nu jobbar han som postnord men vill börja jobba på något annat. När Ali var 17 så dog hans farsa i en bilolycka för att han körde när han var full detta ledde till att Ali blev hemlös och under den tiden av hans liv tänkte han att ge upp på livet men då träffade han en kille som heter arwan som nu är hans bästa polare.

Hur ofta kommer du vara inne? typ dagligen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka