Nekad BAYID | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BAYID

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113288181/

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? ÖLGUBBEN#3402

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Haraldsson och är född 1999-05-21 alltså 23 år gammal. Sven är en av de som hade det väldigt komplicerat i sin uppväxt/barndom då hans föräldrar inte brydde sig om sven så mycket så varje kväll var sven ute helt ensam om nätterna för att inte vara med sina föräldrar för att de då missbrukade alkohol samt droger osv, detta gjorde det väldigt svårt för honom att få vänner och liknande då de flesta visste om vad hans föräldrar gör. Sven har dock inte låtit det stoppa honom för det utan han lever än i dag och är 23 år gammal samtidigt då hans föräldrar dog i en tidig ålder som var 40 år bägge två eftersom de missbrukade droger och tog en överdos. Men som sagt sven är 23 år gammal just nu och är väldigt intresserad i motorer och bilar osv, hans mål i hans liv är att kunna jobba på en mekaniker eller någon sorts bilfirma då han tycker det är väldigt intressant att jobba inom den branschen samt för att han kan mycket om bilar osv. Och just idag är sven arbetslös och söker jobb ständigt men har inte fått något än så länge men hoppas på förbättring.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag för rolig samt bra rp till medspelarna och inte förstör för några eller använder mig utav buggar osv, utan jag kör fairplay och är en allmänt trevlig person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion med mycket mera samt göra roligt rp med vänner ingame samt föra mycket glädje.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa att båda kan vinna ett scenario och det gör även så rpn blir roligare för bådas sidor.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för ganska länge sedan men har inte haft tid att spela osv, men jag såg på youtube att growmaster spelade på "multistaden" och efter det blev jag intresserad inom roleplay på just denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka