Accepterad BAYID | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BAYID

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113288181/

Ditt Hex-ID: 110000144b9b9f5

Vad är din discord tagg? ÖLGUBBEN#3402

Vem var det som bannade dig? Jag kommer inte ihåg då det var väldigt länge sedan och har inte så bra minne...

Hur lång tid var din ban? Jag antar att denna banlysningen var permanent då jag inte har kunnat gå med i discord servern på ett väldigt bra tag och det står bara att jag inte kan ansluta till discord servern när jag försöker.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att det går inte att acceptera inbjudan och jag antar att jag är bannad, då jag också vart det i nästan 1 år tror jag.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har inte så bra minne utav vad som hände men ifall nån av er kanske kommer ihåg får ni gärna fylla i för jag kommer som sagt inte ihåg något av banlysningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror jag var inne på fivem servern sen kanske jag gjorde något som bröt mot era regler sen därefter blev bannad på discord servern. kommer dock inte ihåg vad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det kan vart en felaktig men samtidigt inte för att jag som sagt inte kommer ihåg kan vad som helst hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var väldigt länge sedan då jag knappast kommer ihåg vad som hände men jag tror jag sa någon dum kommentar som var lite överdrivet som man kan ta väldigt illa upp vid som jag då blev bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt denna kommentar så ingen blev upprörd ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att följa reglerna och tänka logiskt innan man gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka