Accepterad Bawo | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bawo

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lux1337

Ditt Hex-ID: 76561198002739557

Vad är din discord tagg? Bawo#8833

Vem var det som bannade dig? minns ej men tror det är Philip

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta är så pass längesen så har inget minne till att jag har gjort något som är krim utan krim. men om det står det så antar jag att detta är fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Länge sedan. Inget minne av faktumet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom detta var så pass längesedan så har jag inget minne till detta

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare bans för OOC ingame. Detta är dock inte relevant till denna ban.

Som sagt är det svårt att säga då detta hände så pass längesedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, om det är de faktumet av att jag är bannad för krim utan krim är något som jag inte är medveten om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka