Nekad Bawo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bawo

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lux1337

Ditt Hex-ID: steam:110000102881965

Vad är din discord tagg? Bawo#8833

Vem var det som bannade dig? Lugge / Sonkiez

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-23_211145438.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag faktiskt lackade ur och använde mina revive perms mot lugge 4 gånger. vilket var fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart jagad av Lugge. han skjuter mig ur sin bil, rammar mig och därefter går ut och skjuter mig. Efter detta lackar jag ur och revvar mig själv. Jag och Lugge växlar därför ooc ord emot varanda

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, jag gjorde fel som revva. men utifrån situationen så anser väll jag att det är fel typ av ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad sedan jag börja igen juli 2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte revvat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? alltså jag vet vad jag gjorde fel men situationen var det den var.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Tillägg: Vill däremot tillägga att medans jag fick en blacklist på att jag revva mig emot Lugge 4 gånger så spelar han fortfarande på servern endast med 1 varning. Efter att han brutit emot regler så som att skjuta ur bilar, Ramma, E-cop abusat samt att han spelar med togglename "majoriteten av hans tid". Allt detta i samma scenario som jag då revvade mig själv för att jag hade fått nog.

Detta har alltså pågått i över 1 veckas tid medans vi har haft krig emot bloods. jag har gjort tidigare anmälan på bloods spelare som dessutom då dessa staffs inte vågar ta åtgärder emot.

Att detta som förekommer är absurt och ren korruption av dessa spelare samt staffs. Det är alltså inte bara jag som utsätts för detta utan flertals spelare.

Senast ändrad:
https://www.unive.se/threads/bawo-anmälan.150046/ Denna amälan till ex. Jag har skickat klippet till Morres i dc pms, dock har han inte hanterat ärendet. utan låtit det gått sådan pass tid att en annan staff nekar denna. (Kolla bifogad bild för bevis)

bild_2023-04-24_193711860.png

Sedan här så tillkommer 4 till klipp.
Ett av dessa klipp är via medal från en spelare i DP:s perspektiv. I detta ser vi Lugge ramma en av våra samt emote abusa utöver allt han har gjort. genom att lägga sig ner snabbt och sedan ställa sig upp.
Lugge Emote abusar

Klipp 2. här ser vi xotiic igen göra någon typ av emote abuse. Mina vänner vill till och med säga en form av aimbot är inblandat men detta är då upp till er.
Xotiic klipp 1

Sedan i min länk som kommer nedan så ser du fullstända klippet på när xotiic skjuter mig ur bil. Detta har sagts flertals gånger att detta inte ska förekomma men endå så gör dessa individer detta.
Samt att det finns klipp när GSF/bloods buggar och tar mig fast jag redan är lyft av en spelare för att sedan köra mig till bloods.
Länk till 2 klipp.

Hur många mer bevis ska vi behöva lägga fram?
Jag vet att jag inte skulle ha revvat emot Lugge. men Min ADHD och tålamod tog över där. då de har kommit "undan" med så pass mycket under en längre tid.

Sedan utöver allt så vet vi med faktum att Lugge med "Comet" rollen abusar sina perms dagligen genom att till ex spela med togglename på. Utan att någon tagit åtgärder emot detta. Ska inte alla spelare behandlas lika?

@Philip320

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka