Inaktuell Bawo | Ansökan till Streamer [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bawo

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Ditt discordnamn: Bawo#8833

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan: https://www.twitch.tv/baw0

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? Startade min stream för 3 dagar sedan. på dess tid så sitter jag imellan 30- 50 tittare konstant under streamad tid.

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Dessvärre har vi inte fått ihop några sådana "roliga" klipps som är menat mer för highlights.

Hur ofta är du aktiv? Varje dag

Finns det något annat du vill berätta för oss? Vet att del av "kraven" ej är uppfyllda än. men utifrån de 3 dagarna så har jag gått från cirka 50 follower till 320 följare. Och ifrån cirka 10 tittare till cirka 40 - 50 i snitt senaste streamen. så i detta läge så går det snabbt framåt

uppdatering efter Unive raiden igår. satt solid 60 - 80 viewers samt flertals subs. otrolig kontent med en ökning till 400 followers

+rep bra streamer och presenterar servern på ett bra sätt

+rep förtjänar rollen då han är aktiv nästan varje dag och växt mycket på kort tid. Han kanske inte uppfyller alla kraven men riktigt bra streamer iallafall.

-rep När du väl streamar så gör du enkla regelbrott så som powergaming och ooc

-rep dålig rpare, har knappt koll på reglerna. du borde läsa reglerna ett par gånger till, då kanske jag lägger en +rep

-rep Pratar dåligt om folk på sina Streams. Tidigare begått Regelbrott. Bryter emot grundregler på Streams, så som powergaming osv. Förtjänar inte Streamer rollen.

Låser & arkiverar. (Den kommer att vara arkiverad när Streamer - Arkivet finns)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka