Inaktuell Bawo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bawo

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Nino

Ditt discordnamn: Bawo#8833

Ange ditt födelsedatum 19 April 1994

Varför ska just du bli staff? Varför är alltid en svår fråga. Men det jag vill uppnå på servern efter att ha återkommit till Unive är att utöka och utveckla de kriminellas RP. Det jag har sett hittills har lett till att jag har själv sagt upp min krim och gått över till poliskåren!

Det jag kommer kunna erbjuda er är helt opartiska beslut gentemot spelarna på alla nivåer, seriös fokus & lojalitet emot servern i sitt hela!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Eftersom jag är 28 år så betyder detta att jag jobbar flertals vardagar samt helger. Men så gott som varje eftermiddag om jag ej jobbar kommer jag kunna vara inne och bidra till servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Nu har det varit i över 1 år. - en paus på cirka 4 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, har varit kriminell ansvarig samt support helper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan alltid jobba inom alla områden men får jag välja själv så skulle jag vilja hjälpa krim teamet att utveckla och bidra till kriminellas tillväxt på servern.

Kort och tydliga svar. Bawo är en extremt mogen individ som i sin tid som staff visade opartisk effektiv arbete varje timme han var aktiv. Verkligen rätt person för staff teamet. +Rep!

Sjukt professionell individ
Får jobbet gjort skön att prata med o bra på att framföra information så att folk fattar
Stor +Rep

+rep, extremt vettig individ. Definitivt staff material

++rep Riktigt starklar mogen snäll samt omtänksam person! Förtjänar verkligen staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka