Nekad bawery | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery

Icke Medlem
Meddelanden
320
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? ksawery

Vad är ditt discord namn? bawery_AK 47

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från polen och heter muhammed peterson kommer fårn ett väldigt rik familj där jag hade nästan allt jag ville men sen efter kriget så behöde jag flytta plus det var ganska fatigt där alltså polen så jag tänkte att om inte någon annan kan då kan jag göra det eftersom jag kan smat vill hjälpa min familj och vi kan bo tillsammans så jag kollade på internet dag efter dag hittade inte men sen när jag var med 5 vänner så påata dom om unive så sa jag vet de för land och som vsara mig va vet du inte vad unive jag svara nej dom börja skrata eftersom alla visste vad unive va tillexempel som messi alla vet vem det är så jag satte mig och googlede vad är unive landet och fick jag massa svara då tänkte jag att jag skulle kunnat jobba där och så flög jag ditt och ansökte om medborgare eftersom jag kunde hitta massa colla och fin saker mycket jobb som du behöver inte ens va länge i unive asså du baar går och får jobbet vilket jag gillade för jag hade inte erfarenheter om jobbet jag skulle villja hoppa som liksom det att bugga va min dröm från alltid även om jag var rik och hade rika föreldrar så sa dom att jag skulle aldrig bli det fetersom jag behövde inte men jag ville alltid bli det för ha känslan att kunna bugga och ficka saker va jättebra för muhammed som var ganskan ny i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra och spänande rp men inte bara för min del också för dom andra så att jag behöver inte alltid vinna ett cenario och såklart kommer jag ta och utveckla mitt rp seriöst så att det inte blir mycket lal och såklart kommer jag köra for båda delarna alltså jag behäver inte alltid vinna ett cenario för att det ska vara roligt plus så vill jag ju alltid ha mer social rp så jag kan utveckla mig mer så jag blir ennu bättre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja det betyder att man behöver inte vinna ett cenario för att de ska bli kul för båda parterna likosm om nån jagar mig då vill jag endå göra ett utvecklat encario för både min och mot partnens sida så de blir roligt för mig och för andra personer. Så de inte bara blir att jag ska vinna hela tiden men utan att kanske förlora men göra de till ett roligt cenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag hitta unive igemon 5 vänner som kör jättemycket dom sa till mig att testa spela och så fort jag kom in så sa jag till mig shjälv att jag kommer köra den här server eftersom jag insåg att den är för mig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på några andra serverar som hade också hög rp som unive och där kunde jag rpa väldigt duktigt och bra samt socialt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka