Nekad bawery | Ban Överklagan [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bawery

Icke Medlem
Meddelanden
320
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144755919/

Ditt Hex-ID: steam:11000014699e2cf

Vad är din discord tagg? ksawery09#6193

Vem var det som bannade dig? Wmac

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-30 015338.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staff valde att banna mig för att jag hade mask på almän plats som sen efter typ 1 min jag tog av den på tygghansta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med en kompis I trygghansta asså jag kom med han i en adui rs4 vi kom dit och sen så var det nåra personer som vi prata med och jag glömde ta av mig man masken men sen efter typ en 1 min när vi hade pratat klart så tog vi elr jag av mig masken sen så råka jag sätta på mig den typ 2 min innan vi skulle gåka sen så skulle en kompis ta fram en bil och då blev jag bannad men aa jag tog på mig den när vi skulle gå så jag fattar inte varför jag blev bannad men aa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felagktig ban för att jag skulle bara sätta på mig den och sen så skulle vi tagga från trygghansta asså på riktigt jag satte på mig den typ 1 max 2 min innan vi skulle gåka där ifrån

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för första gången när jag c loggade på gruvan och när polisen stoppa mig så var jag med en kompis och vi körde i min audi a8 och det var typ vid fängelset det hände odom stopp mig och min vän och c loggade då för jag hade inte kör kort och jag gjorde samma sak i grun´van fast jag bara c loggade för dom inte skulle ta min grejer och då så skulle jag bli fattig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja så klart jag skulle tänka extra noga på vad jag gör och inte tänka på något annat asså jag skulle kunnat kolla mer på vad jag gör eller tillexempel jag skulle skriva sme har ingen mask för det är också buggar där man tar av sig masken fast man har på sig den

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska tänka på vad man gör och inte bara lallar för vi rolspelar ju en rp och vi ska tänka på vad vi gör och hur vi gör så det inte blir fel för mig eller den andra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Tillbaka