Nekad bawery | Ban Överklagan (StressFri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery

Icke Medlem
Meddelanden
320
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144755919/

Ditt Hex-ID: steam:11000014699e2cf

Vad är din discord tagg? bawery_ak 47 eller ak 47

Vem var det som bannade dig? streesfri

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-01-21 131235.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, jag vart bannad då jag icke medvetet hade på plingljud, detta var något jag ej hade på i mer än några minuter innan staff var dem som var tvunga att säga att jag hade det, var själv icke ens medveten om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina vänner hade det allmänt gött och körde runt i vår bil cirkus klockan 4;00-5;00. Tills vi genom slumpen hamnade i en skottlossning pga opps i närheten. Hela detta scenariot speccades av streasfri. Efter scenariot bad han oss alla hoppa support omedelbart inklusive sätta på skärmdelning och gå igenom vårat spel. Detta berodde på att enligt stressfri hade en av mina kompisar dödat en person var gömd i ett par buskar. När jag val hade satt igång min skärmdelning bringade stressfri mig upp i luften, när jag sedan föll och slog i marken hörde man ett pling ljud.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte direkt säga att det var en felaktig ban då även jag som staff hade tagit samma beslut som stressfri, om jag ej hört hela historian. Men vad är då hela historian? Jo, jag hade inte roat på Unive under en längre period utan rpade på engelska servers, samt shooters server, där allt ifrån tracers, till pling ljud är tillåtet. Så när jag väl skulle bege mig in på Unive gator igen visste jag att jag var tvungen att ta bort dessa saker. Så jag tog kontakt med en kompis som hjälpa mig radera allt i min [mods] folder. Dock glömde vi GTA 5 filerna dvs där plingljudet finns

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Byggt upp ca 13 bans under min tid här på Unive. Där vissa av dem är mitt fel och vissa felaktiga. C-Logg vid ett tillfälle vilket jag verkligen inte är stolt över. Men jag lär mig av alla mina bans och ser alla bans som en möjlighet att utveckla min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga fler personer eller redan när jag hörde plingljudet smat va de också mycket att jag va van med detta ljudet under skottlossning försökt lämna scenariot eller skrivit en report så staffs är medvetna om det så får dem ta ett beslut om hur vi ska försätta scenariot, men valde att endast rpa it scenariot pga klockan var ca 4-5:00

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes har lärt mig att jag alltid ska kolla igenom mina filer, detta kommer dock aldrig ske igen pga kommer aldrig ladda ner sådana saker igen, inklusive att så fort man märker att man har på ngt sådant bör man ta bort de direkt. Men jag fattar stressfris synvinkel och varför han valde att placera en ban. Men nu när han fått höra hela historian och byggt upp en helhets bild skulle jag uppskatta ifall han kunde reflektera över sitt beslut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tjenare Bawery känner inte att du har lärt dig av dina misstag då jag har gett dig flertals chanser!

Mvh StressFri

Bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka