Nekad bawery | Ban Överklagan [Stressfri]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery

Icke Medlem
Meddelanden
320
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144755919/

Ditt Hex-ID: steam:11000014699e2cf

Vad är din discord tagg? akakkakakakaka_123 eller ak 47

Vem var det som bannade dig? streesfri

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-17 150210.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo då jag sköt en kille som hade min polare i th

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de skottades vid grove street och sen när jag kommer med min typ två polare i en bil så ser vi vår kompis va kinappad eller asså man hade honom i th och vi skjuter ner några killar och sen så kommer jag in för att hjälpa min kompis och då säger jag kan du släppa honom och säger ingen ting och jag säger släpp han till slut släpper han inte honom och då blir jag liksom asså jag vet ej vad jag ska göra eftersom om jag går ut då kommer jag säkert bli skjuten och om jag stannar så kommer säkert doms grabbar att komma och eftersom han väljer att inte lyssna på mig så skjuter jag han mig typ benet eller magen va lite dåligt av mig men visste liksom inte vad jag skulle göra då de va folk för allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va de inte de va mitt fel då jag valde att skjuta han och sen förska rädda min vän som han tog i th

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har kanske blivid bannad 10 eller 11 gånger för några saker som jag inte skulle göra om alltså några misstag jag har lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kanske hade kunnat ta de lungt och försöka prata med killen och kanske typ kunnat ge han pengar eller något för att han skulle släppa min vän men man måste tänka också att de skulle kanske blivid litte svårt för allt skjöt och polisen skulle komma och man måste ju rpa på de att polisen kommer och kommer vilja ta dom som skjöt eller dom som e kriminella men aa kunnat typ prata snabbt med honom om det att han hade min kompis

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska tänka innan man gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Hejsan Bawery. Jag tycker inte att du har lärt dig av ditt misstag på en dag så jag kommer neka dig då jag känner att det är för tidigt att unbanna dig för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka