Nekad bawery | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery

Icke Medlem
Meddelanden
320
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144755919/

Ditt Hex-ID: steam:11000014699e2cf

Vad är din discord tagg? bawery_ak 47 eller ak 47

Vem var det som bannade dig? streesfri

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-17 150210.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja då jag döda en kille som håll min vän i th

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja de vå så att de skottades vi groove street då åker jag och min till groove street och då ser vi min vän vara i fara mer sakt i th då väljer jag att åka fram ditt och hjälpa min kompis för asså vem skulle inte göra de men killen som hade min vän i th hade ju också vänner då så skjöt vi ner några killar och där efter kommer jag in och säger att han ska släppa min vän och han säger inget och jag visste inte vad jag skulle göra med att de skottas över allt och vi va typ i en grend eller asså i en lägenhet ni vet vid santos där de bara en utväg och en inväg då med det att jag vet inte vad jag ska göra för att de skottas över allt så väljer jag att skjuta honom förstår att de va inte bra gjort av mig då jag riskerade min vänns liv och kanske tillomd mitt men som sakt va i shok asså visste inte vad som hände ber om ursäkt och svär att de kommer inte hända igen liksom bara en chans ni kommer få se att min rp nivå kommer höjas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja 100 procent de va mitt fel då jag valde att skjuta killen som håll min polare i th

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad typ kanske 11 gaånger tror jag för några grejer och några gånger för att bannen va felaktig men aa typ 10 kanske 11

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja för det första jag behövde inte kanske ha en sån ton mot de som håll min kompis de skulle kunnat lida till att han skulle döda min vän och de skulle jag inte vilja de första grejen den 2, är att jag kanske borde prat med killen som håll min kompis aksnke något byte eller liksom kunnat prata ut de så han inte dödar min vän 3, tänka alltid 2 gånger innan man gör något för man kanske gör något och sen slutar de hur de slutar så aa de skulle jag kunnat gjort annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid tänka två gånger innan man gör då för de kan sluta dåligt om man tänker fel samt gör något man inte ska göra. och men att köra efter reglerna på unive så klart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka