Accepterad bawery | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery

Icke Medlem
Meddelanden
320
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144755919/

Ditt Hex-ID: steam:11000014699e2cf

Vad är din discord tagg? ksawery09#6193

Vem var det som bannade dig? Swe_vidoe

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-21 195831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag blev skotad och sen så track jag E efter 5 min och jag visste inte att man kunde inte köra i 12 tim och jag har läst reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså vi skulle köra en vänns bil och sen så hade dom bråkat med min kompis så dom kom och riktade med glock 19 tror jag sen så blev dom skotade för dom aså min två kompisar satt frame och jag bakom en kompis sen så sa dom att jag skulle hoppa ut från blien och sen så kinapade dom mig och skodatde mig en gång i benet sen så tog en kille mig slas T H och sen så råka han skota mig och du så tog en kille jag tror en servervakt upp mig och sen så levde jag sen så tog dom mig och skotade med en asså sprang bob elr asså son här liten sak som kan sprängas och sen så kasta dom mig i vattnet och sen efter 5 min så track jag in E man asså jag visste inte att det skulle vara att man kan inte spela i 12 tim och jag har läst reglerna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag vet inte jag tror det för att jag läser alla regler alltid innan jag börja köra någon server och jag läste allt men jag kunde inte hitta den reglern med 12 timmar så asså jag spela ju efter asså typ efter en time så bana han mig för att jag track E efter 5

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa aaså första gången så var det så att jag loggade ut från när det var polis stopp elr typ när nån skulle råna mig så skulle jag logga ut och samma sak med polisen dom stanna mig och jag logga ut för att jag hade inget körkort och min kompis var med och han körde sen efter när jag gick ut från server och andra. Banen var frö att jag skulle hjälpa min kompis för att man slog han i ett rum i vianor så då tog jag fram f3 komando och trycket på sätt dig ner på marken sen så vet alla vad som hände asså jag gick igen ett glas och en dör sen så såg en staff elr servervvakt mig och bana mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså helt ärligt jag vet inte för att jag visste inte att man fick inte kröa efter när man har blivit skjuten men asså jag skulle typ inte hoppa in i bilen som mina kompisar satte sig i för att inte få problem men asså det turen jag har så tog dom just mig men aa jag skulle väl inyte hoppa inte i blien

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag har lärt mig från mina misstag och jag lovar att det kommer absolut aldrig hända igen ni har mitt ord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka