Nekad bawery | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery

Icke Medlem
Meddelanden
320
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? ksawery

Vad heter du på discord? ak 47 eller bawery_ ak 47

Vad är ditt Hex:ID 11000014699e2cf

Ange ditt födelsedatum 14 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. ja kan vara aktiv 5-6 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ kanske 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) tror de va 9 eller 10

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har. Servervaktens upp gift är att hålla ordning på servern och rollspelar som en vanlig person på servern servervakten håller koll på folk så dem inte lallar, Och när man är Servervakt ska man behandla det professionellt. Servervakten är som det låter servervakt som en vakt på servern. Och de är inte lika mycket krav på servervakter som de är på staffs. Servervakter kan inte ge temorära bans utan dem kan bara ge en timeuot i 1 timme medans en staff kan banna en permanent eller några dagar. Direkt om en Servervakt ser något som inte får göras på servern så kan dem gå till personerna och ge dem en varning i OOC men om dem inte lyssnar så kan dem kicka/Banna dem. Så Servervaktens uppgift är att vara en vakt på servern.och jag skulle även säga en aktiv vakt för det är inte alltid en staff ser något då kanske en servervakt ser det och då kan den banna han elr hon.

Varför vill du bli servervakt på servern? yes jag vill bli servervakt för att jag har sätt mycket lall av många personer och saker som man inte ska se och då i det läget så kunnde jag inte göra något specielt för jag kunde inte banna elr kicka och jag stör mig så mycket att jag kan inte göra något åt saken. så som sakt så skulle jag villja ta bort alla dom hära lallarna från servern så vi kan få en bar och en nu mer social rp nivå såklart föär båda parterna men asså också jag tycker ju att unive e den enda sevenska servern man ska spela på enligt mig asså

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är när man använder sina perms till helt fel saker tilxempel att revive it ecenario elr kicka i ett cenario för att inte förlora det samt säkert köra för penagr elr vapen då han inte vill att nån anna ska få han grejer och samt säga att kicka elr banna utan anledning elr typ att jag kör och vill att inte bilen ska vara där elr något göra att bilen förstör då så dv han bilen de kan också vara korrupiton eller då abuse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka