Nekad bawery 1 | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery 1

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? bawery

Vad heter du på discord? bawery1

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014699e2cf

Ange ditt födelsedatum 3 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. brukar vara ig runt 3-4 timmar ibland mer biland mindre , på helger varierar de lite men runt 5 6 timmar. är väldigt online

Hur länge har du varit medlem på Unive? ja började spela unive ca slutet av 2022 och början av 2023.Har varit medlem jättemånga gånger men nu har jag varit medlem i ca 2 månader om jag mins rätt

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/User/Pictures/Screenshots/Screenshot%202025-03-30%20202904.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska rpa som en normal spelare. Men om han ser att någon spelare utför något regelbrott som lallar, frpar så ska han då kick elr sv-bannna om de krväs.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att kunna förbättra rpn och cenarion till roligare än vad de är nu. märker också att det är väldigt mycket lall när jag rpear och vill kunna förhindra de med att kunna kick elr sv banna personer som lallar , samt så ser kanske inte alla staffs de små regelbrotten men normala medlemer gör de och jag vill förhindra sånna personer från att förstöra cenarion elr kanske mycketvärre saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när du använder din egna makt för dig själv mer menat, du dör i ett cenario men har perms och därför abusar du dom med att revive dig själv kanske ha toggleid på när du rpear och liknade Det kan också vara att du hjälper dina vänner genom meta gaming tillexempel dem skriver till dig på dc ett id som dem vill att du ska kicka eller banna för att dem tycker att spelaren har gjort fel fast du inte sätt att den gjort något. Det kan också vara att du har bråkat med någon så du bannar och kickar dem bara för att du inte gillar spelaren. Abuse!!! Det är om du t.ex skriver i chatten för att folk i chatten för att de ska se att du är sv vakt för att skrämma dem för att dem ska lyssna på dig om de inte lyssnar.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Du är gul spelare.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka