Ej Antagen bawery 1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery 1

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? bawery

Vad heter du på discord? bawery1

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? yes det som fick att ansöka till MA är att jag vill hjälpa till folk som vill utveckla sin rp och ta ett stegg fram och bli medlem

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig då jag tycker att jag är en kompetent person och jävligt aktiv, samt så är jag så gillar jag att träffa nya personer och hjälp folk. Jag har tyvär aldrig varit MA men jag känner att jag skulle ha passat som de och att jag hade kunnat utveckla mig på bra sätt genom att vara MA och kanske senare ansöka till staff

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra personer med respekt och att inte vara kaxig mot de då som MA representanter man Unive på ett sätt då det första man brukar göra inanna man börjar rpa mycket på servern är att ta en intervju och ifall man är kaxig mot personen skulle personen kanske tappat suget att rpa på Unive så jag tycker det är viktig att ha respekt mot alla som du tar intervju med eller hjälper ingame.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? rollen ska betyda att man ska följa unive regler och att man inte bryter om reglerna som står i forumet. samt så ska man inte bara få medlems rollen och sen bara lalla och bryta mot serverns regler

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Naturligt att förstå reglerna och att vara på allvar när man rpar och att man inte bygger medlem för att lalla runt på servern eller gå omkring och slå människor för inget skäl eller att skriv skit i dc, sedan iallafall lite social rp fattar för ny på att rpa kan vara svårt med de men att man försöker utveckla scenario på ett bra sätt och såklart att man ska inte bara tänka på sig själv när man rpar att man ska ge möjlighet för andra att de ska också få chans att vinna ett scenario

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att jag ska hjälpa till servern på bästa sätt och inte va korupt och ge medlems rollen till en person som inte ens kan reglerna. samt få bort dom här spelarna som inte kan rpa och bara lallar bara runt och gör allmänt kaos på servern

Hur ser din aktivitetet ut? minst 4-5 tim mån-fre helg säkert 5-7 tim

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka